achja, kblijf t onzin vindenRara hoe kan dat nu.... en ik snap niet waarom iedereen onze auto sloom vind!

achja, kblijf t onzin vindenRara hoe kan dat nu.... en ik snap niet waarom iedereen onze auto sloom vind!
PregoBedankt voor al die informatie
Alles is relatief. Op zich niets mis met een 1.8ie, zeker afgezet tegen wat de concurrentie in die tijd aanbood. MAAR.... Wie eenmaal TS of 'hoger' heeft gereden zal niet gauw spontaan voor een 1.8ie kiezen. De carbs zijn weer een ander verhaal overigens; de 1.8ie lijdt erg onder de 'zuinige' en 'milieuvriendelijke' afstelling. En het is niet alleen de motor: ook de dikkere torsieveren, het sper en de toch wel betere remmen schelen ook in de beleving. My 2 cents. Als ik iemand een versie aan moet raden zeg ik altijd: neem de TS. De best uitgebalanceerde 75 van allemaal. Mijn eigen V6-afwijking kan ik een ander niet aandoen
in Olanda enkel de 1.8 I.Een ik snap niet waarom iedereen onze auto sloom vind
!
kan je evengoed een 159 kopen met een 75 TS blok in jongen.De overeenkomst is wel duidelijk: je wilt ze eigenlijk alle 3 niet... beter een TS of een V6 pakken !
geloof ik best nu ik ze gezien hebAch ik ben anders heel erg tevreden met mijn Epocazonder rotte wielranden
Ha ha da's niet eerlijk (stiekum een TS ervan gemaakt)Ach ik ben anders heel erg tevreden met mijn Epocazonder rotte wielranden
de Indy en imola ookon topic : De Epoca heeft half gespoten bumpers..
je hebt gelijk, en nee bij de indy en imola is het de middenste randbij de epoca is dat het onderste stukje
bij de indy meen ik de bovenste rand van de bumper?