Wat is eigenlijk het grote verschil tussen de Imola, Epoca en de Indy uitvoeringen van de Alfa 75
ik kan het nergens vinden en ben toch wel benieuwd...
iemand???
Je vergeet nog 1, de Turbo (Evo meegerekend).De overeenkomst is wel duidelijk: je wilt ze eigenlijk alle 3 niet... beter een TS of een V6 pakken !
Verschil tussen de Indy en de Imola is volgens mij alleen de kleur, verder is tot zover ik weet alles hetzelfde. De epoca was volgens mij iets luxer en had geen skirts etc en gewoon standaard wieldoppen zoals die ook op de normale 1.8 en 1.6 zaten.Wat is eigenlijk het grote verschil tussen de Imola, Epoca en de Indy uitvoeringen van de Alfa 75
ik kan het nergens vinden en ben toch wel benieuwd...
iemand???
Je vergeet nog 1, de Turbo (Evo meegerekend).De overeenkomst is wel duidelijk: je wilt ze eigenlijk alle 3 niet... beter een TS of een V6 pakken !
ieder zn eigen, persoonlijk vind ik dat grote onzin, zelfs aan onze 1.6 hebben we veel plezier gehadDe overeenkomst is wel duidelijk: je wilt ze eigenlijk alle 3 niet... beter een TS of een V6 pakken !
Er zit ook echt een geweldig sper diff in een 1.6ieder zn eigen, persoonlijk vind ik dat grote onzin, zelfs aan onze 1.6 hebben we veel plezier gehadDe overeenkomst is wel duidelijk: je wilt ze eigenlijk alle 3 niet... beter een TS of een V6 pakken !
Wie het kleine niet eert......De overeenkomst is wel duidelijk: je wilt ze eigenlijk alle 3 niet... beter een TS of een V6 pakken !
niet akkoord.De overeenkomst is wel duidelijk: je wilt ze eigenlijk alle 3 niet... beter een TS of een V6 pakken !
in Olanda enkel de 1.8 I.EDr wordt ook niet gevraagd met welke je het hardst overdwars de hoek om kan he Aernoudt......(e30 325??
)
On topic, de Indy en Imola hadden zover ik weet de uiterlijke kenmerken van een Twin spark (dus dikke dorpelverbreders, schermrandjes, en een achter vleugeltje ) De epoca had enkel het achterspoilertje . Motorisch was er een 1.8 ie beschikbaar (en zowiezo in den bels ook een 1.6 met i.e.> in Olanda weet ik dat zo 1 2 3 niet)
Toegegeven een 1800 is niet de meest vlotte keuze maar zeker te prefereren boven bv een Sierra oid uit die periode...![]()
Grtz,fRank
Jij hebt een normale 1.8 I.EVolgens mij heb ik geen van die drie, maar wel een achtervleugeltje en een 1800 motor...
Wie het kleine eert, is het grote ......
Wie het kleine niet eert......
Rara hoe kan dat nu.... en ik snap niet waarom iedereen onze auto sloom vind!