Het evenement word verziekt door de dronken duitsers die donderdagavond komen en zondag weggaan. Daarom kiezen ik en een stel vrienden er altijd voor om donderdag of vrijdag te vertrekken. De sfeer is totaal anders in het weekend...

dat meen je toch niet he ?
Eigenlijk ook best wel![]()
Net als bij het voetballen: een kleine 'intellectueel uitgedaagde' minderheid haalt de media en verpest het imago van de hele vereniging.Even een reactie dan maar... Wörthersee is al jaren het grootste VW-evenement van Europa, een erg gezellige sfeer over het algemeen. Het leuk daar is JUIST het respect voor elkaars voitures. Als je andere foto-gallery's van het evenement bekijkt zie je ook dat er vele andere auto's tussen staan dan VAG-spul. En die worden gewoon gewaardeerd.
Dit filmpje heeft dan ook niks te maken met Wörthersee en ook niet met de tig-tig-duizenden VW-fans die er ieder jaar weer een week lang lol en plezier hebben (de omliggende dorpjes zijn allemaal enorm voorstander van dit evenement en kunnen het zelfs financieel amper meer missen). Slopen is er niet bij. Dat een stelletje zielige rakkers dus een (waarschijnlijk zelf meegenomen) Opel slopen vind ik compleet maar dan ook compleet nergens op slaan maar het heeft weinig met 99.99% van de bezoekers daar te maken.
Dat even tussendoor....
is ook een zinloze opmerking.......Tja, het blijven natuurlijk Duitsers.......
Patrick
Even nadenken heh, een Audi is VAG-groep en het is een VAG-groep evenement. @Bert-155: precies. Ik wil er ook altijd nog een keer naartoe, juist voor het gezellige sfeertje... Dit is dan inderdaad weer erg jammer...is die grijze audi van de eerste 10 seconden wel heel gebleven?
en ik draag ook wel eens een petje in mijn auto. een rode.