Een parkertje door beide delen heen voorkomt uit elkaar schuiven... nu kan je er makkelijk bij

1) is straks wel een issiue als het weer netjes schoon in elkaar past...Nou ik heb met een hoop gewrik, en gemep met een stang (die van de krik, om precies te zijn) beide delen van elkaar gekregen, dus da's iig bij mij geen issue![]()
Ik heb gisteravond bij Tuynder een offerte gevraagd voor uitlaatrubber + ashoes, kom wel weer vertellen wat het kost als ik reactie heb.
Ik meende al dat het voor de montage was van de onderdelen1) is straks wel een issiue als het weer netjes schoon in elkaar past...Nou ik heb met een hoop gewrik, en gemep met een stang (die van de krik, om precies te zijn) beide delen van elkaar gekregen, dus da's iig bij mij geen issue![]()
Ik heb gisteravond bij Tuynder een offerte gevraagd voor uitlaatrubber + ashoes, kom wel weer vertellen wat het kost als ik reactie heb.
2) een offerte voor een rubbertje ve paar euro en een hoes van 6 euro... jij durft
is idd bij elke autohandel te krijgenHoesje is om precies te zijn € 4,96 ex btw en het ophangrubber € 3,02.
Alleen is dat hoesje schijnbaar niet meer origineel leverbaarZe gaan wel zoeken, maar heeft iemand recentelijk nog ergens zo'n hoes ergens vandaan weten te halen?
Gewoon uit elkaar halen!Nu nog de ashoes om de homokineet heen... veel plezier!