Jeetje dat is echt mooi hoor!Mooi man, een zilvergrijze: de mooiste kleur voor een QV. Toch maar weer die Ronals?
Heb je het nu over de AX? Is de hevel van de handrem aan de remschoen wel voldoende los? Heb je de schoen er af gehad om dat te controleren? Meestal beweegt het een stukje maar niet voldoende. De handremkabels willen ook nogwel es zwaar gaan, gebroken omhulsel waardoor er vocht komt in de kabel. Meer mogelijkheden zijn er niet.Nou, vandaag heb ik met de handrem gefröbeld, wat een zielige constructie is dát! Linksachter doet de handrem het dan ook niet, en de oorzaak is niet te vinden. Alles beweegt zoals het hoort, ik heb alle mogelijke ver- en afstellingen geprobeerd, maar nee hoor, het wiel kan vrolijk blijven draaienVerder heb ik de auto nog eens aan een eigen, nauwkeuriger inspectie onderworpen en veel soeps is het allemaal niet
dus een verser dieselgebakje met een stukje APK wordt toch in overweging genomen.
Ja hoor, alles is voldoende los maar de schoen beweegt niet voldoende. Vreemd. Het lijkt wel alsof er ergens iets aan het mechanisme ontbreekt, maar ik kan er de vinger niet op leggen. Aan de rechterkant is het identiek en werkt het welHeb je het nu over de AX? Is de hevel van de handrem aan de remschoen wel voldoende los? Heb je de schoen er af gehad om dat te controleren? Meestal beweegt het een stukje maar niet voldoende. De handremkabels willen ook nogwel es zwaar gaan, gebroken omhulsel waardoor er vocht komt in de kabel. Meer mogelijkheden zijn er niet.Nou, vandaag heb ik met de handrem gefröbeld, wat een zielige constructie is dát! Linksachter doet de handrem het dan ook niet, en de oorzaak is niet te vinden. Alles beweegt zoals het hoort, ik heb alle mogelijke ver- en afstellingen geprobeerd, maar nee hoor, het wiel kan vrolijk blijven draaienVerder heb ik de auto nog eens aan een eigen, nauwkeuriger inspectie onderworpen en veel soeps is het allemaal niet
dus een verser dieselgebakje met een stukje APK wordt toch in overweging genomen.
Hé, die lijkt sprekend op de mijne nu, zelfde wielenHey , een Zilveren QV Yuri. Daar ben ik zelf ook wel liefhebbert van, Gefeli!!
Nee, het is de AX waar de handrem niet van wil doen wat hij hoort te doen. Bij een 75 geeft dat noooooit problemenKlinkt alsof er inwendig een probleem zit in je klauw... Had toch een AX erbij gekocht ... veel betrouwbaarder!!!
Dan zit je op het verkeerde forum s****lNee, het is de AX waar de handrem niet van wil doen wat hij hoort te doen. Bij een 75 geeft dat noooooit problemenKlinkt alsof er inwendig een probleem zit in je klauw... Had toch een AX erbij gekocht ... veel betrouwbaarder!!!
Is dit niet die champagne-kleurige 3.5 in heel fel licht?Mooi he zo'n zilveren 75 QV![]()