Overigens de adapterplaten zijn donderdag klaar en dan wordt dit waarschijnlijk werkelijkheid.

lijkt me mooier dan

nu afwachten of het nergens gaat aanlopen
Ja ik ook,
Is ook wel apart (wild) zo, maar toen ik er vandaag was werden er op een Bertone met dezelfde constructie 17 inch bbs gemonteerd.
Ik vond het wiel niet echt mooi maar 17 inch eronder was toch erg gaaf om te zien, ik heb zelf een behoorlijke tijd staan te twijfelen om het ook te doen.
Misschien iets voor de toekomst ofzo, zelf dacht ik aan 5 ster 17 inch azev ofzo?????? Dat komt meer in de buurt van de klassieke stillauto.
Die zilvergrijze Bertone is van Peter Berends uit de Weezenhof, heeft hij dacht ik al 20 jaar. Persoonlijk vind ik die Azev'sJa ik ook,
Is ook wel apart (wild) zo, maar toen ik er vandaag was werden er op een Bertone met dezelfde constructie 17 inch bbs gemonteerd.
Ik vond het wiel niet echt mooi maar 17 inch eronder was toch erg gaaf om te zien, ik heb zelf een behoorlijke tijd staan te twijfelen om het ook te doen.
Misschien iets voor de toekomst ofzo, zelf dacht ik aan 5 ster 17 inch azev ofzo?????? Dat komt meer in de buurt van de klassieke stillauto.
Rijdt een zilvergrijze bert rond hier in Dukenburg(ik meen tolhuis) met 16 inch Azef A's , vind ik er ook erg goed uitzien![]()
Zo zie je maar weer dat klassiek en modern toch goed samen gaan
Ja rijdt zeker goed met de Ronals, alleen wil ik de achtewiel ophanging iets veranderen.Wow, wat een mooi apparaat, helemaal goed, de ronal's, rijdt vast als een speer!