Uhuh.. er is zooooveel misgegaan..( dealer in drachten had in januari de moterkap niet goed dicht gedaan na vervangen van temp sensor die niet eens vervangen had hoeven worden..en die heb ik op de snelweg over het dak gekregen..dat verhaaltje loopt nog via de verzekering,..jaaa ook alfa dealer)Als ik dat zo hoor begin ik steeds minder vertrouwen in die oude 'garage' te krijgen..eeeuh hoe moet ik dit zeggenhij was een beetje lui..Ik rij nogal vaak 80 in de 5 als je dan ineens best wel plankt naar de 130 ook in de 5 dan kan ie even roken (gaat zich even diep schamen in een hoekje) want vanmiddag tijdens de testritten die er best stevig aan toe ging..geen rook..temp ging ook netjes naar de 90 graden tijden stationair draaien in de garage..stond me toen ook al even te schamen ik leek net zo,n paniekerig trutje en haar auto.( waar niets mis mee blijkt te zijn, buiten het lekken dan)
Zucht.. maar goed hij heeft wel even ontdekt dat de nieuwe draagarm die er op is gekomen er niet goed op is gemonteerd..dus weer terug naar de andere garage want dat valt nog onder de garantie van de betreffende garage
daarom ben ik zo blij met deze hij heeft er bijna 2 uren aan besteed!! alleen om te luisteren wat ik te zeggen had en om te kijken en zelf te rijden.