Die persoon had dan waarschijnlijk de centen/baan om zo'n auto te kunnen rijden, in tegenstelling tot een hele hoop andere hier, die er hooguit een keertje in mogen zitten in de showroom van de dealer.Laatst zag ik zon gladgestreken gelkoppie met boem boem muziek en zonnebrilletje in een ZWARTE GT rijden, dikke velgen, laag............... Oftewel, zakensjonnie![]()
![]()
Sund wa
Tja niet iedereen gaat met de tijd mee...Met wat ze daar tegenwoordig bouwen interesseert het voortbestaan van Alfa Romeo me niet zo veel moet ik zeggen...
En daar ben ik trots op. Modernisering is niet altijd vooruitgang.Tja niet iedereen gaat met de tijd mee...Met wat ze daar tegenwoordig bouwen interesseert het voortbestaan van Alfa Romeo me niet zo veel moet ik zeggen...
AmenEn daar ben ik trots op. Modernisering is niet altijd vooruitgang.Tja niet iedereen gaat met de tijd mee...Met wat ze daar tegenwoordig bouwen interesseert het voortbestaan van Alfa Romeo me niet zo veel moet ik zeggen...
Bezit zelf een nieuw aangekochte 156, en gelukkig ook een baan, de garage wilde 'm zonder betaling niet meegevenDie persoon had dan waarschijnlijk de centen/baan om zo'n auto te kunnen rijden, in tegenstelling tot een hele hoop andere hier, die er hooguit een keertje in mogen zitten in de showroom van de dealer.
Voor de één is een Alfa Romeo een Italiaanse roestbak, maar voor de ander is het een manier om zich te onderscheiden van de grijze massa.
Ben echter geen glimmende gladjanus (en hoop er nooit één te worden).