Tweak
Newbie
Newbie

Lekkende verwarming Alfa 155

di mei 08, 2007 12:04

weet iemand hier wat het kan zijn als de verwarming lekt? (het is niet mijn eigen auto) het is aan de bestuurders kant zover ik begrepen heb het is alleen als je de verwarming aanzet dus het zal wel zeker geen lekke slang zijn maar de radiator? zo ja is dit lastig te vervangen? heeft iemand hier ervaring mee? ik wil mischien die auto overnemen binnenkort maar die gene heeft nu dus ook geen zin meer om hem naar de garage te brengen. lijkt mij dat het hele dashboard eruit moet is er ergens een soort van uitleg hoe je dit voor elkaar krijgt bij een Alfa 155 ?

Martin H
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: Lekkende verwarming Alfa 155

di mei 08, 2007 12:14

ff aanmelden op www.artc155.nl (155-register) :D
Daar is wel een en ander te vinden. Het kan ook een lekke kachelkraan zijn.
tenminste, dat komt redelijk vaak voor. Weet uit mijn hoofd echter niet of-tie dan altijd lekt of alleen als je de verwarming gebruikt.

Tweak
Newbie
Newbie

di mei 08, 2007 13:28

Hmm moet daar wachten op een accept voor de login :( morgen ga ik toevallig naar die mensen toe van die auto weet niemand hoe je zo een dashboard kan weghalen waar dat ding zit? of tenminste een gedeelte ofzo niet echt ervaring daarmee maar kan niet zo al te ingewikkeld zijn lijkt mij?

bralfa
Guru
Guru

di mei 08, 2007 15:14

Zover ik me kan herinneren hoef je geen dashboard delen te demonteren. Alleen een stukje bekleding wegnemen en je kunt bij de kachelkraan. Deze zit aan bestuurderszijde.
Shut up and ride!

Martin H
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Lekkende verwarming Alfa 155

di mei 08, 2007 19:21

Hmm moet daar wachten op een accept voor de login :( morgen ga ik toevallig naar die mensen toe van die auto weet niemand hoe je zo een dashboard kan weghalen waar dat ding zit? of tenminste een gedeelte ofzo niet echt ervaring daarmee maar kan niet zo al te ingewikkeld zijn lijkt mij?
Je kunt het nu keurig lezen op www.artc155.nl
8)

Terug naar “Algemene Technische vragen”