http://www.depoi.net/v/auto/
Vind dit soort dingen zelf altijd erg leuk om te zien

Kom toch vaak bij de Sleghte in Leiden, maar heb ze nog nooit zien liggen. Waar lagen ze dan precies?Ik was laatst bij de Sleghte in Leiden, daar hadden ze erg veel Alfa folders en 'boekjes'. Waarschijnlijk bij andere vestigingen ook wel. Echt leuk voor de liefhebber.
Ik zag materiaal van de Alfetta, GTV en veel meer. Mocht je in de buurt zijn is het leuk om eens te kijken.
Ben ik ook wel benieuwd naarKom toch vaak bij de Sleghte in Leiden, maar heb ze nog nooit zien liggen. Waar lagen ze dan precies?Ik was laatst bij de Sleghte in Leiden, daar hadden ze erg veel Alfa folders en 'boekjes'. Waarschijnlijk bij andere vestigingen ook wel. Echt leuk voor de liefhebber.
Ik zag materiaal van de Alfetta, GTV en veel meer. Mocht je in de buurt zijn is het leuk om eens te kijken.
Thanks, zal er morgen eens binnen lopen. Nu maar hopen dat Posthumus me niet voor is!Bij binnekomst rechtdoor, langs de trap naar beneden. Aan de rechterhand is op een gegeven moment een balie. Ga rechts en dan (geloof ik) eerste schap links (afdeling auto's).