haha, die opmerking over de remklauwen. Lache toch? Als je serieus over de techniek wilt praten, dan moet je natuurlijk niet bij zo' n miep zijn.
Daar heb je wel andere mensen voor rondlopen.
Ik zeg ook niet dat ze achterlijk zijn. Maar het feit dat ze niet alle ins en outs van de auto's kennen betekent voor mij dat ze weinig tot niets op die stand te zoeken hebben. Hetzelfde geldt voor die IVA-mannetjes. Dat je liever met die dames praat kan ik me goed voorstellen. overigens. Maar op een autobeurs praat ik liever met een hondslelijke kerel met verstrand van zaken. My 2 cents.Ik praat uit ervaring,
Die 'beursbabes' zijn echt niet achterlijk, in tegendeel zelfs. Een paar zijn inderdaad niet snugger, maar het is niet eerlijk om ze allemaal over 1 kam te scheren. Ik communiceer op deze beurzen liever met deze dames (ook al weten ze niet veel van de auto's af) dan met de IVA mannetjes die denken dat ze heel wat zijn. Je kan niet verwachten dat zo'n meisje alle ins en outs weet van een auto. En éénieder die op de Rai op de Alfastand over de oude modellen en techniek wou babbelen kon zeker geholpen worden ook!
Hmm, interessante discussie. Alfa staat eigenlijk al vanaf begin af aan bekend om de knappe vrouwen, wie herinnert zich niet de oude fotoshoots met de Duetto's en de schitterende dames. Het hangt enigszins samen met Alfa. En dat ze niet alles weten, tja, je kan dat ook niet verwachten. Die dames worden zo geinstrueerd dat ze er een verkoper bijhalen zodra er specifieke vragen gesteld gaan worden. Mensen raken eerder in gesprek met zo'n leuke dame dan een verkopertje in pak, dat is een feit.Ik zeg ook niet dat ze achterlijk zijn. Maar het feit dat ze niet alle ins en outs van de auto's kennen betekent voor mij dat ze weinig tot niets op die stand te zoeken hebben.
Dré?Maar op een autobeurs praat ik liever met een hondslelijke kerel met verstrand van zaken.
Amai zeggen ze in BelgiëVoornaam: Aimee
die poster hangt ook bij de Hazewinkelpers en ernaast is dan de bushalte waar ik elke dag lijn 174 naar het CS neem vanaf mn stage.Dré?Maar op een autobeurs praat ik liever met een hondslelijke kerel met verstrand van zaken.
Ach, je kan het dat wicht kwalijk nemen, maar de sukkel die haar daar neer heeft gezet zonder te checken of ze een boodschap fatsoenlijk weet over te brengen, die heeft de grootste fout gemaakt. Ze gaat desondanks niet helemaal vrijuit, ze had moeten weten dat ze beter haar mond had kunnen houden.
Best leuk hoor, die mooie meiden, maar soms leidt het een tikkie te veel af...
![]()
(lezersfoto www.nu.nl)
vooral als t zo'n onding isIk zou ook kijken naar een auto die op zijn dak ligt
Ook leuke meiden daar bij Sloggi...............Best leuk hoor, die mooie meiden, maar soms leidt het een tikkie te veel af...
![]()
(lezersfoto www.nu.nl)