daar heb je een punt, maar wellicht valt die wagen ook in andere klasses in te zetten?Da`s maar 1 keer per jaar. En da`s mij echt te weinig. En dan met al die Audi`s en Peugeots. Stevige klus.
Dat zegt genoeg lijkt mij. We zullen wel meer Diesels op het circuit zien in de nabije toekomst. In Duitsland was er ooit een 147 cup met dieselmotoren.(jajaja Audi won Le Mans met de R10 Diesel)
Dan wordt het tijd dat ie nou es op de markt gebracht wordt. Lijkt mij.Die grijze zogenaamde 159 GTA is een shop van al 2 jaar oud....
natuurlijk wordtie in een andere klasse, waarschijnlijk komtie in de gt klasse. en wie weet doen ze wel het gt kampioenschap mee volgend seizoen. masarati stopt er toch mee dus je weet het nietdaar heb je een punt, maar wellicht valt die wagen ook in andere klasses in te zetten?Da`s maar 1 keer per jaar. En da`s mij echt te weinig. En dan met al die Audi`s en Peugeots. Stevige klus.
Het zegt dat de regels van Le Mans diesel bevoordelen, omdat men er domweg nooit aan had gedacht dat iemand de regels toe zou gaan passen op iets anders dan een benzinemotor...Dat zegt genoeg lijkt mij.(jajaja Audi won Le Mans met de R10 Diesel)
NIET dus; ze konden alleen winnen nadat de regels zeer zwar zijn angepast in het voordeel van de Audi.Dat zegt genoeg lijkt mij. ...(jajaja Audi won Le Mans met de R10 Diesel)