Ik zie als consument liever een lekker popje zonder autoverstand dan een lelijke kerel die me geheel op de hoogte brengt van alle techniekWeet je wat nou het sneue is? Het écht sneue? Dat automerken zichzelf zo verlagen door onwetende mooie popjes neer te zetten op zo'n stand. Leuk voor de foto, maar als aspirant koper heb je er nul komma niks aan, anders dan dat je de hele auto meteen niet meer hoeft.
To each his own ouwe. Ik kan daar gewoon niet tegen...net als acapella zingende vrouwen, hoe goed ze ook kunnen zingen.waarom zou een vrouw niet mee kunnen praten over auto's
als ik een ding BULLSHIT vind is het wel dat auto's enkel voor mannen zouden zijn. Mijn vriendin deelt mijn passie voor auto's en ik ben hier erg gelukkig mee moet ik zeggen
Ik kan daar gewoon niet tegen...net als acapella zingende vrouwen, hoe goed ze ook kunnen zingen.
Join our self support group...ya boy got hella issues, Yuri
met pas 20 kun je mij denk ik geen ouwe noemenTo each his own ouwe.waarom zou een vrouw niet mee kunnen praten over auto's
als ik een ding BULLSHIT vind is het wel dat auto's enkel voor mannen zouden zijn. Mijn vriendin deelt mijn passie voor auto's en ik ben hier erg gelukkig mee moet ik zeggen
Weet je wat nou het sneue is? Het écht sneue? Dat automerken zichzelf zo verlagen door onwetende mooie popjes neer te zetten op zo'n stand....
To each his ownIk zie als consument liever een lekker popje zonder autoverstand dan een lelijke kerel die me geheel op de hoogte brengt van alle techniekWeet je wat nou het sneue is? Het écht sneue? Dat automerken zichzelf zo verlagen door onwetende mooie popjes neer te zetten op zo'n stand. Leuk voor de foto, maar als aspirant koper heb je er nul komma niks aan, anders dan dat je de hele auto meteen niet meer hoeft.![]()
ik vind het niet verlagen, eerder een pluspunt.
ik ben naar de RAI geweest voor de auto's en voor de babes, ook in die volgorde.
oww nee joh, ik woon denk ik te lang in Amsterdam. Is gewoon 'gozer' ofzo. Ik ben zelf fokking 30 en noem af en toe zelfs tieners 'ouwe'met pas 20 kun je mij denk ik geen ouwe noemen
moar dat begriep'n wie nait hier in Grunnoww nee joh, ik woon denk ik te lang in Amsterdam. Is gewoon 'gozer' ofzo. Ik ben zelf fokking 30 en noem af en toe zelfs tieners 'ouwe'met pas 20 kun je mij denk ik geen ouwe noemen![]()