Begrijp me niet verkeerd, ik heb nu een 156 en die stuurt heerlijk. Maar ook een 155 gehad en dat was tot op dat moment bij afstand de lekkerste stuurauto die ik ooit had gereden. Ik kan me ook een filmpje op het internet (ik geloof via het 156 forum) herinneren waarin een 156 GTA een slechts erg licht aangepaste 155 niet bij kon houden op het circuit.Wat wil je met de auto gaan doen ? Smaken verschillen (of je een 155 mooier vindt of een 156) qua uiterlijk. Qua techniek altijd voor de 156 gaan: stuurt VEEL beter.
hmmm, net zo stevig als een 156 gewoon perfect noemen denk ik. Maar er staat dan ook bij dat dat mijn beleving is.Een 155 bijna perfekt durven noemen is in elk geval een stevige uitspraak !
Ik kan me ook een filmpje op het internet (ik geloof via het 156 forum) herinneren waarin een 156 GTA een slechts erg licht aangepaste 155 niet bij kon houden op het circuit.
Ik vraag me wel af of de benzinetank in de weg zit. Of zit die bij een GTV op dezelfde plek?Is mogelijk, bevestigingspunten lijken zelfs zo op het oog over een te komen.
Zou misschien een kwestie zijn van overschroeven, maar dit weet ik (nog) niet zeker.
Ga eerst kijken of sporing en camber enigzins te beinvloeden is bij de 155 constructie en mocht dit niet de gewenste resultaten geven ga ik op zoek naar een gtv achterwielophanging, met als grote voordeel dat het afstelbaar is.