Even peilen of iemand dit probleem herkent...heb er al eerder over geschreven, dacht ik.
Let op: ik heb hier ALLEEN MAAR last van als de auto LANG heeft gereden icm warm weer. (bv. gisteren de Branatorit). En dat bedoel ik echt lang en warm. Een rit van 60 km is echt niet voldoende. Gisteren kreeg ik er last van na 200 km / uurtje of 4 rijden. Ook vorig jaar, bij aankomst op het SS, had ie er last van.
Als ik vetrek, gaat de aandrijfas slingeren. Zo erg, dat het soms lijkt dat de auto moeite heeft met van z'n plek te komen. Meer gewicht in de wagen verergert het probleem. Een helling ook. Eens rollend, probleem weg. (op wat pook trillingen bij optrekken in lage toeren na)
Aangezien ik niet over een brug beschik, en de dingen dus niet optimaal kan bekijken, mijn vraag of iemand, uit ervaring, dit probleem herkent. Kan zowat alles zijn, volgens mij. De auto heeft GEEN last van gekke resonanties tijdens het rijden oid
Even dit:
Motorsteunen: nieuw
Baksteun: oogt en voelt ok
donut: oogt, op 't eerste zicht, ok (moeilijk te zien onder de auto...)
steunlager: nog niet kunnen vaststellen
kruiskoppelingen;: nog niet kunnen vaststellen
schuifstuk: nog niet kunnen vaststellen
Het meest merkwaardige blijft dus het lange afstands / temperatuurs afhankelijke....dat maakt het ook moeilijk de diagnose te stellen...kan natuurlijk bovenstaande zooi allemaal gaan vervangen, maar da's nutteloos geld uitgeven....
Eventueel....de te hoge rolweerstand van mijn warme 205/55 banden ? Ver gezocht, maar ik roep maar wat ?