Zou zo'n 148 pk moeten zijn zeiden ze. Neem aan dat apparatuur bij Beek en dus ook weergave koppel wel klopt. Ze vonden zelf ook dat het koppel zo mooi vlak was over zo'n breed toerenbereik. Heeft dat misschien ook iets met de nokkenasversteller te maken? Ook de CSC uitlaat zou een positieve invloed op het koppel moeten hebben.Ziet er netjes uit!![]()
Hoog koppel, vanaf stationair al beina 200 Nm. Kan dat eigenlijk wel???![]()
![]()
De vermogenscurve ziet er wel mooi uit. Maar even voor de ouderwetse mensen als ik: hoeveel is 110 Kw in oud geld, pk's dus?
de grafiek begint bij 2000 toeren, daar heeft ie 180 nm (evenveel als het max koppel van de aloude 2.0 nord) dat zou best kunnen. Het max koppel vind ik wel hoog.Ziet er netjes uit!![]()
Hoog koppel, vanaf stationair al beina 200 Nm. Kan dat eigenlijk wel???![]()
![]()
De vermogenscurve ziet er wel mooi uit. Maar even voor de ouderwetse mensen als ik: hoeveel is 110 Kw in oud geld, pk's dus?
de grafiek begint bij 2000 toeren, daar heeft ie 180 nm (evenveel als het max koppel van de aloude 2.0 nord) dat zou best kunnen.Ziet er netjes uit!![]()
Hoog koppel, vanaf stationair al bijina 200 Nm. Kan dat eigenlijk wel???![]()
![]()