kansloos vince.
Hadden ze dat niet kunnen zeggen voor je hem bracht??
Nu breng je hem pas als ze alles binnen hebben neem ik aan?
je had in elk geval wel geweldig "spider weer" afgelopen weekend!!
dus met de thermostaat kun je gewoon rijden ? want ik heb hetzelfde .... en wil eigenlijk lekker rijden ...Idd knap kansloos en een wederom een afknapper bij dit bedrijf.
Ik breng haar pas wanneer ze alles hebben en dan spreek ik precies af wanneer ze klaar moet zijn.
Hoe "warm" wordt ze bij jou?dus met de thermostaat kun je gewoon rijden ? want ik heb hetzelfde .... en wil eigenlijk lekker rijden ...Idd knap kansloos en een wederom een afknapper bij dit bedrijf.
Ik breng haar pas wanneer ze alles hebben en dan spreek ik precies af wanneer ze klaar moet zijn.
Met een defecte thermostaat kun je in principe wel rijden maar het duurt langer
voordat de motor op temperatuur is,in theorie dus meer slijtage maar volgens mij valt 80 graden nog wel mee.
Mijn Spider had hetzelfde probleem en liep daardoor heel slecht stationair de eerste 15 minuten.
Heb toen zelf de thermostaat vervangen, stelt niets voor en is binnen een 15-30 min wel gefixed.
Wel even opletten dat je de juiste thermostaat hebt, op mijn Spider zit een afwijkende waarschijnlijk omdat
de auto is omgebouwd van spica naar carbs en er toen een afwijkend spruitstuk opgezet is.
Thermostaat kost je €19,- tenzij je dezelfde nodig hebt als ik dan kost ie geloof ik een euro of €50,-
De meeste leveranciers hebben ze wel liggen (classicalfaparts, autpartsbrummen, 105 workshop).
ja of juist andersom, hij pakt alleen het korte circuit, dan kan hij de motor niet bijhouden met koelen en wordt je temperatuur hoger als normaal.....Met een defecte thermostaat kun je in principe wel rijden maar het duurt langer
voordat de motor op temperatuur is,in theorie dus meer slijtage maar volgens mij valt 80 graden nog wel mee.
die van mij komt tot 75 graden (en bij stoplichten normale temp)ja of juist andersom, hij pakt alleen het korte circuit, dan kan hij de motor niet bijhouden met koelen en wordt je temperatuur hoger als normaal.....Met een defecte thermostaat kun je in principe wel rijden maar het duurt langer