morgen foto's? Is dat goed? Ben net terug van het vervangen van de uitlaat van onze 146....
Groetjes,
Alfagek
Bas
Morgen, das toch vandaag?

Ik zal je niet verder stangen, maar ik ben gewoon heel benieuwd....
morgen foto's? Is dat goed? Ben net terug van het vervangen van de uitlaat van onze 146....
Groetjes,
Alfagek
Bas
morgen is wel erg rekbaar bij Bas![]()
![]()
![]()
heeft ie wel een 75![]()
![]()
![]()
Even dit topic weer opratelen. Mijn Bertone is vorige week getaxeerd via Diks. Vandaag de uitslag: 13.500 euroVia de volgende website:
http://klassieker.diks.nl/
Hier heb ik een offerte aangevraagd voor de verzekering en zij hebben de taxateur ingeschakeld...
Groetjes,
Alfagek
Bas
Hmmmm...het in topstaat verkerende en opnieuw herbouwde Fiatje 500 L 1972 van mijn vriendin is vorige maand getaxeerd op € 5000. Als ik dit bovenstaande lees te weinig dus.13.500 voor een goede (is het toch?) bert vind ik laag... de Fiat 500-tjes van mijn echtgenote zijn al hoger getaxeerd.. (ok, op herbouwwaarde na restauratie). Want daar gaat een taxatie over: kan je voor de uitkering van de verzekering een gelijkwaardige auto terugkopen of opbouwen.. voor 13.500: nou denk ik niet meer tegenwoordig..
Maar goed dat is mijn mening...
Mijn Bert verkeerd in redelijk staat. Mijn auto is eigenlijk een lopend restauratie project. Techniek is helemaal gedaan, maar dan ook echt alles. Maar de bdoy heeft nog wel aandacht nodig. Body is wel hard maar er zitten een aantal plekken op en de dorpels zijn ooit verkeerd gerepareerd. Dus op het oog ziet de auto er goed uit, maar de kenner ziet zo de plekken. Verder is het interieur op de stoelen na helemaal gedaan. Stoelen zijn nog wel aardig, maar moeten eigenlijk opnieuw bekleed worden (met leer).13.500 voor een goede (is het toch?) bert vind ik laag... de Fiat 500-tjes van mijn echtgenote zijn al hoger getaxeerd.. (ok, op herbouwwaarde na restauratie). Want daar gaat een taxatie over: kan je voor de uitkering van de verzekering een gelijkwaardige auto terugkopen of opbouwen.. voor 13.500: nou denk ik niet meer tegenwoordig..
Volgens mij ken ik die kennis!Mijn Bert verkeerd in redelijk staat. Mijn auto is eigenlijk een lopend restauratie project. Techniek is helemaal gedaan, maar dan ook echt alles. Maar de bdoy heeft nog wel aandacht nodig. Body is wel hard maar er zitten een aantal plekken op en de dorpels zijn ooit verkeerd gerepareerd. Dus op het oog ziet de auto er goed uit, maar de kenner ziet zo de plekken. Verder is het interieur op de stoelen na helemaal gedaan. Stoelen zijn nog wel aardig, maar moeten eigenlijk opnieuw bekleed worden (met leer).13.500 voor een goede (is het toch?) bert vind ik laag... de Fiat 500-tjes van mijn echtgenote zijn al hoger getaxeerd.. (ok, op herbouwwaarde na restauratie). Want daar gaat een taxatie over: kan je voor de uitkering van de verzekering een gelijkwaardige auto terugkopen of opbouwen.. voor 13.500: nou denk ik niet meer tegenwoordig..
Ik kan voor 13.500 euro vandaag de dag een Bert kopen die wat betreft body beter is dan de mijne. En uiteindelijk is een gezonde body beter dan gezonde techniek. Maar een nieuw project starten zul je inderdaad niet redden met 13.500 euro
Al met al is daarom 13.500 euro een redelijk bedrag voor mijn auto. Dat zegt nog niks over de verkoopwaarde: ik denk tussen de 8 en 9000 euro. Het is een hobby en over het geld moet je niet te hard nadenken.
Laats heeft een kennis van mij een Bert laten restaureren. Hij was 40.000 euro kwijt. Taxatie waarde: 23.000 euro!
nou nee hoor, met zorg geselekteerd..Werk al sinds ik Alfa Romeo rijdt met deze taxateur , inmiddels zijn er tussen mijn broer en mij minimaal 15 auto`s door hem getaxeerd.(behalve de eerste taxatie, die man wist echt niet waar hii het over had...)Ik denk dat je dan geluk hebt gehad met de taxateur