Mensen wacht nu eerst eens even af. Dit gaat nergens meer over.

Opbouwende kritiek prima, maar wel onderbouwd graag. Is het geharrewar met te koop/gezocht eindelijk afgelopen heb je dit weer..

Theo cs: Veel wijsheid gewenst.

en die NIET leden dan die denken dat ze in een stichting een stem hebben en dus meestemmen?? Waarom stemmen NIET donateurs???? Gewoon meelopen met de rest om erbij te horen??- 1 = weer 98 !!( Of moet ik ook namens de zwijgende meerderheid?? stemmen in mindering gaan brengen. )
Mensen wacht nu eerst eens even af. Dit gaat nergens meer over.Ik ben sowieso tegen tegen acties.
Opbouwende kritiek prima, maar wel onderbouwd graag. Is het geharrewar met te koop/gezocht eindelijk afgelopen heb je dit weer..![]()
Om eens een indruk te krijgen van hoe groot de onvrede is onder de forumgebruikers over het afschaffen van de Te Koop en Gezocht rubrieken ten faveure van de nieuwe G&G rubriek is dit topic gestart. Indien je het verdwijnen van de mogelijkheid om te reageren op te koop en gezocht advertenties als een verlies beschouwt reageer dan hier. Post slechts een keer in dit topic en tel gewoon op. Vermeld indien van toepassing je donateursnummer, dan krijgt het bestuur ook een indruk van de onvrede onder de eigen donateurs. Start geen discussie hier, daarvoor is deze draad.
Houd het clean en overzichtelijk!
Dit is geenszins provocerend bedoeld naar het bestuur toe, maar puur een inventarisatie van de onvrede nav het afschaffen van de aloude Te Koop en Gezocht rubrieken.
en die NIET leden dan die denken dat ze in een stichting een stem hebben en dus meestemmen?? Waarom stemmen NIET donateurs???? Gewoon meelopen met de rest om erbij te horen??- 1 = weer 98 !!( Of moet ik ook namens de zwijgende meerderheid?? stemmen in mindering gaan brengen. )
Mensen wacht nu eerst eens even af. Dit gaat nergens meer over.Ik ben sowieso tegen tegen acties.
Opbouwende kritiek prima, maar wel onderbouwd graag. Is het geharrewar met te koop/gezocht eindelijk afgelopen heb je dit weer..![]()
Ik snap dat echt niet...no offence, maar ?????
Voor de aandachtige lezers:
er is GEEN nieuwe G&G rubriek, hij staat alleen nu op internet ipv in het KB.
Een absolute verbetering omdat het nu actueel is!!!!
Ik ben voor, iedereen die tegen gestemd heeft is tegen G&G op het internet en wil het dus in het KB terug hebben of afgeschaft zien??
MIsschien kan Riccardo Romeo dan eens opheldering verschaffen omtrent het verschil tussen de topictitel "Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek" en de totaal afwijkende inhoudelijke boodschap van zijn posting?Om eens een indruk te krijgen van hoe groot de onvrede is onder de forumgebruikers over het afschaffen van de Te Koop en Gezocht rubrieken ten faveure van de nieuwe G&G rubriek is dit topic gestart. Indien je het verdwijnen van de mogelijkheid om te reageren op te koop en gezocht advertenties als een verlies beschouwt reageer dan hier. Post slechts een keer in dit topic en tel gewoon op. Vermeld indien van toepassing je donateursnummer, dan krijgt het bestuur ook een indruk van de onvrede onder de eigen donateurs. Start geen discussie hier, daarvoor is deze draad.
Houd het clean en overzichtelijk!
Dit is geenszins provocerend bedoeld naar het bestuur toe, maar puur een inventarisatie van de onvrede nav het afschaffen van de aloude Te Koop en Gezocht rubrieken.
Yvo, je vraagteken is duidelijk!! Het is een aanname en "men" dat is de vraag...Nee, men is niet tegen G&G op het internet, maar wel tegen het afschaffen van Te koop / Gezocht. Dat is nu toch wel duidelijk?
Andretti Moletti: die NIET leden dan die denken dat ze in een stichting een stem hebben en dus meestemmen?? Waarom stemmen NIET donateurs???? Gewoon meelopen met de rest om erbij te horen??
Lijkt mij volstrekt duidelijk waarvoor je tekent. De titel had duidelijker gekund maar er staat zeer duidelijke uitleg onder. Wat mij vooral 'steekt' is de abruptheid van het afschaffen, zonder vooraf de donateurs te polsen en de daarop volgende radiostilte van het bestuur. Veel van de reacties hadden al voorkomen kunnen worden door een reactie te geven naar de donateurs, al heb ik er wel nog vertrouwen in dat er op de achtergrond wel volop over beraadslaagd wordt.Als ik goed lees staan daar verschillende dingen en is het dus volstrekt onduidelijk waarvoor je " tekent".Indien je het verdwijnen van de mogelijkheid om te reageren op te koop en gezocht advertenties als een verlies beschouwt reageer dan hier.
Die radio stilte was er nietLijkt mij volstrekt duidelijk waarvoor je tekent. De titel had duidelijker gekund maar er staat zeer duidelijke uitleg onder. Wat mij vooral 'steekt' is de abruptheid van het afschaffen, zonder vooraf de donateurs te polsen en de daarop volgende radiostilte van het bestuur. Veel van de reacties hadden al voorkomen kunnen worden door een reactie te geven naar de donateurs, al heb ik er wel nog vertrouwen in dat er op de achtergrond wel volop over beraadslaagd wordt.Als ik goed lees staan daar verschillende dingen en is het dus volstrekt onduidelijk waarvoor je " tekent".Indien je het verdwijnen van de mogelijkheid om te reageren op te koop en gezocht advertenties als een verlies beschouwt reageer dan hier.
Maarja, verder met de telling zonder hier weer allerlei discussies te starten. (heet dat niet topicvervuiling?)
Ik ben voor, iedereen die tegen gestemd heeft is tegen G&G op het internet en wil het dus in het KB terug hebben of afgeschaft zien??
Nee, men is niet tegen G&G op het internet, maar wel tegen het afschaffen van Te koop / Gezocht. Dat is nu toch wel duidelijk?
Mijns inziens kunnen deze naast elkaar bestaan! Zoals eerder door mij opgemerkt kan een Te Koop / Gezocht als onderdeel op het forum ook dienen om informatie uit te wisselen of tips te geven. Dat het ook vaak uitmondt in oeverloos geleuter is jammer, maar wel forum-eigen. En inderdaad, wel meepraten op het forum en je mening geven zonder die paar tientjes te willen bijdragen om donateur te worden is niet chique!
heel eerlijk toch was die papieren g&g was uiteraard harstikke achterhaald in deze moderne tijd, dat was nog een erfenis uit de begin jaren van de scarb. vrijwel alle annonces waren achterhaald ten tijde dat het klaverblaadje op de deurmat viel.en die NIET leden dan die denken dat ze in een stichting een stem hebben en dus meestemmen?? Waarom stemmen NIET donateurs???? Gewoon meelopen met de rest om erbij te horen??- 1 = weer 98 !!( Of moet ik ook namens de zwijgende meerderheid?? stemmen in mindering gaan brengen. )
Beetje tegenstrijdig vindt je zelf ook nietZowel donateurs als niet donateurs hebben in een stichting niets te zeggen.
Weer die twijfel in een antwoordt "lijkt"....Bevestigd mijn opmerking over niet eenduidige vraagstelling, waarvoor dank.Lijkt mij volstrekt duidelijk waarvoor je tekent. De titel had duidelijker gekund maar er staat zeer duidelijke uitleg onder.
Als je het forum volgt was dit absoluut niet "abrupt, niet liegen.Wat mij vooral 'steekt' is de abruptheid van het afschaffen, zonder vooraf de donateurs te polsen en de daarop volgende radiostilte van het bestuur.
énDus hiermee wil je zeggen dat alle niet donateurs maar weg moeten gaan en hun eigen forum moeten starten?
Heren, ik zeg helemaal niets!!! Ik kan zelfs ZELFSTANDIG denken!!! Dus dit prachtige voorbeeld van woorden in mijn mond leggen en verdraaien is precies waar het vaak misloopt hier (no personel offence hoor, jullie zijn niet de enige).Hoe kom je er bij dat niet-donateurs alleen stemmen omdat het meelopers zijn of er bij willen horen?
Ook een niet-donateur kan m.i. echt wel zelfstandig denken.
Ik (donateur)
Helemaal eens met het niet ge-quote deel Harold!!!kleine moeite voor jorick, hij had er niets voor hoeven doen.... simpel toch.
'tlijkt nu of er adhoc een beslissing is genomen en dat het besluit niet meer teruggedraaid kan, mag of zal worden.
waarom die halstarrigheid?