iemand een idee, bougies?. die zitten er sinds 3500 km in, vetgeslagen?
Zwakke ontsteking of olielekkage op betreffende cilinder.als ze vetgeslagen zijn, wat is hier de oorzaak van, te rijk?
Welk merk zat erin?zojuist terug gereden van mijn werk![]()
op de autoweg liep hij een keer weer als vanouds, heb NGK's gekocht
heb vanochtend ook lang moeten doorstarten met daarna choke, vanavond eens de nieuwe erin draaien
ik heb hier ook nog liggen: NGK bcpr7et, enig idee of dit ook werkt? hebben ooit in mijn Alfetta GT gezeten..
GL, heb ze net getrokken, links is de 1ste bougie aan het schutbord. Had wel wat olie gelekt met vullenWelk merk zat erin?zojuist terug gereden van mijn werk![]()
op de autoweg liep hij een keer weer als vanouds, heb NGK's gekocht
heb vanochtend ook lang moeten doorstarten met daarna choke, vanavond eens de nieuwe erin draaien
ik heb hier ook nog liggen: NGK bcpr7et, enig idee of dit ook werkt? hebben ooit in mijn Alfetta GT gezeten..
ik heb de fora even afgestruind, de NGK zijn idd positiever beoordeeld als de GL'sNGK'S
Dit werkt vast, maar beter is een warmtegraad 6 te nemen in jouw geval.ik heb hier ook nog liggen: NGK bcpr7et
ik heb nu de BP7ES erin hebben die de juiste warmtegraad ?Dit werkt vast, maar beter is een warmtegraad 6 te nemen in jouw geval.ik heb hier ook nog liggen: NGK bcpr7et
Deze branden eerder schoon en worden dus niet zo zwart waardoor misfire ontstaat.
De `R` in de bougie is ook niet echt nodig, staat voor resistance (weerstand) en is ter ontstoring, maar dat zit meestal al in je kabels.. maak de weerstand niet onodig groot, zeker niet als je geen elektronische onsteking hebt.
Weet je zeker dat zeeindigen op T? zegt mij zo even niets (te lui om op te zoeken)
BP6ES zou dan beter zijn, maar wacht dit eerst maar eens wat kmtertjes af dan!ik heb nu de BP7ES erin hebben die de juiste warmtegraad ?