Hij is over je onderdelenberg gestruikeldSterkte Kees.Was je de KL weer aan het ophangen???

Off topic: leuk artikel !
on topic : beterschap nog eens he menneke !

Hij is over je onderdelenberg gestruikeldSterkte Kees.Was je de KL weer aan het ophangen???
Wilde net zeggen, geloof niet dat Kees KL's ophangt, hij slingert ze naar beneden ja.nee hij is aan de KL gaan hangen en hij WEET hoe brak dat ding destijds voor de zoveelste keer is opgehangen
Ja Kees, ook beterschap van mij. Zet hem op!Thanx voor alle beterschapswensen, voorlopig nog geen verbetering, dus het wordt een langere weg dan ik had verwacht
Heb nog steeds krukken, mept lekker en ik kan ook beter bij de KL![]()
Vanavond Roeltje over de vloer met eigengemaakte appeltaart, de beste pijnmedivatie die ik tot nu toe heb aangeboden gekregen
Het bier werd een doos rode wijn maar het was erg gezellig en erg laat 04.30 uur dat we weg gingen, maar zekers superrrrrr, de dames waren ook aan elkaar gewaagd dus zekers voor herhaling vatbaarJa Kees, ook beterschap van mij. Zet hem op!Thanx voor alle beterschapswensen, voorlopig nog geen verbetering, dus het wordt een langere weg dan ik had verwacht
Appeltaart van Roeltje is het beste wat je kunt krijgen.
Vaasje bier enbij en je hebt alle vitamines weer binnen.
Kees sterkte, maar laat het een waarschuwing zijn, niet met de KL klooienWilde net zeggen, geloof niet dat Kees KL's ophangt, hij slingert ze naar beneden ja.nee hij is aan de KL gaan hangen en hij WEET hoe brak dat ding destijds voor de zoveelste keer is opgehangen