Niet dat ik een TomTom heb, maar zou de Ring in de TomTom staan? Zou wel makkelijk zijn, weet je precies waar je de bocht om moet

Dat laatste kun je denk ik wel vergeten......
Niet dat ik een TomTom heb, maar zou de Ring in de TomTom staan? Zou wel makkelijk zijn, weet je precies waar je de bocht om moet
Als het een 2.0 16v is en je kent de baan goed kan dat zeker (makkelijk) ! Maar in je eerste rondjes moet je niet eens willen kijken wat je tijd is4 rittenkaart is er ook...€ 64,-. Dat vind ik persoonlijk, denk ik, een goede keuze voor een dagje Ringen... Ik ben wel heel benieuwd hoe ik mijn rondjes daar ga rijden... Onder de 10 minuten moet toch lukken met de 146...![]()
![]()
![]()
Ga toch eerder voor de eerste rondjes gewoon vlot toeristisch, zeg maar...![]()
![]()
![]()
Het is een 1.8 16v. En de baan ben ik nog nooit op geweest... Dus is ook maar een geintje van mij. Moet er niet aan denken om gelijk vol gas eroverheen te denderen! Dat is gewoon spelen met het leven van jezelf (en je gezin) en van anderen op de baan...Als het een 2.0 16v is en je kent de baan goed kan dat zeker (makkelijk) ! Maar in je eerste rondjes moet je niet eens willen kijken wat je tijd is4 rittenkaart is er ook...€ 64,-. Dat vind ik persoonlijk, denk ik, een goede keuze voor een dagje Ringen... Ik ben wel heel benieuwd hoe ik mijn rondjes daar ga rijden... Onder de 10 minuten moet toch lukken met de 146...![]()
![]()
![]()
Ga toch eerder voor de eerste rondjes gewoon vlot toeristisch, zeg maar...![]()
![]()
![]()
anders gaat het vaak en snel serieus mis... Record staat inmiddels op 7 seconden na het de baan oprijden je auto crashen...
Je kunt er ook buitenom gaan...
maar mijn carter van mijn giulia ligt echt zo waanzinnig laag, dat gaat nooit goed in de carroussel....
maar toch, als de giulia een beetje af is (alleen technisch) ga ik in ieder geval mee om te kijken of het gaat
Er zijn wel meer plekken waar dat wil lukken Pflanzgarten bijvoorbeeld en natuurlijk voor de schumacher wannebees de curbs van Adenauer Forstmaar mijn carter van mijn giulia ligt echt zo waanzinnig laag, dat gaat nooit goed in de carroussel....