Geen probleem hoorHoi Michel, een rit aan verbonden??, ik heb dan net een rit gemaakt om bij jullie te komen in Bels, ik wil eigenlijks alleen maar slap ouwehoeren en bier drinken, sorry, ik wil je niet voor je hoofd stoten maar ik weet niet of ik daarop zit te wachten, met respect overigens....
Ik hou 23/9 vrij...
gr Roel
Okee goed plan, even kijken of we of ik een dag vantevoren komen, zou wel zo gezellig zijn, is er ergens slaapplaats in de buurt Michel??, of gaan we bij jullie slapen ook goed want dan neem ik Juppie's mee...Geen probleem hoorHoi Michel, een rit aan verbonden??, ik heb dan net een rit gemaakt om bij jullie te komen in Bels, ik wil eigenlijks alleen maar slap ouwehoeren en bier drinken, sorry, ik wil je niet voor je hoofd stoten maar ik weet niet of ik daarop zit te wachten, met respect overigens....
Ik hou 23/9 vrij...
gr RoelEen rit aan verbonden voor zij die dat wensen, is uiteraard geen verplichting !
We denken hierbij aan mensen die de dag voordien komen, of vroeg komen, zodat er voor de BBQ ook wat te doen is.
Rijdt niemand de rit, prima, rijdt iedereen ze, ook goed
Voor diegenen die coppa bella macchiana kennen, da's een beetje de bedoeling. Je krijgt een roadbook. Ga je rijden, dan doe je dat wanneer je zin hebt. Ga je niet, wegens te warm, te saai, geen zin, te zat, dan is dat ook zo
Zo dit ga ik naar mijzelf e_mailen, dan weet ik zeker dat ik dit niet vergeet.23/9 is de datum om vrij te houden![]()
Momenteel worden een aantal leuke tot heel erg leuke piste's onderzocht ivm locatie. Meer nieuws volgt, maar niet meteen morgen. Als jullie even niks horen, vreest niet, er wordt gewerkt achter de schermen.
2 dingen staan vast:
- het wordt 23/9
- er is een rit aan verbonden
U hoort nog van ons.