Speeder

Re: RE: Nieuwe motor, inhouden en ploffen in de motor.

wo apr 04, 2007 14:14

Nou ff een update en wel een positieve!! De motor werkt maar............. niet degene die we als eerste gebruikt hebben. Vorige week maandag is er uit amsterdam een andere motor gekomen, deze zat in een 33 en mijn kennis is ermee van amsterdam naar huis gereden dus wisten hij dat het moest werken. Gisteren kwam mij dan eindelijk het goede nieuws tegemoet. hij loopt!! Nu moet ik nog even wachten voor de Apk en dan mag ik haar weer ophalen!!

Wat nu het probleem was aan de vorige mototr is niet duidelijk, 1 ding weten we wel hij gaat terug naar de vorige eigenaar! En ik wil bij deze degene bedanken die dit allemaal voor mij gedaan heeft! want zonder hem stond mijn bella nu bij iemand anders of op de schroothoop.Bedankt!! En dat kan nooit de bedoeling zijn van een auto waar je al jaren met plezier in rijdt

gr Tom
Misschien dan toch een verbrande klep ?

Gerrets
Guru
Guru

RE: Nieuwe motor, inhouden en ploffen in de motor.Update Kla

wo apr 04, 2007 19:15

Dat zou idd heel goed kunnen. maar we gaan er niet meer naar kijken. deze motor is goed en zaten ook nog minder km's om dus ik ben blij.

gr Tom
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

Speeder

Re: RE: Nieuwe motor, inhouden en ploffen in de motor.Update

wo apr 04, 2007 21:20

Dat zou idd heel goed kunnen. maar we gaan er niet meer naar kijken. deze motor is goed en zaten ook nog minder km's om dus ik ben blij.

gr Tom
Daarom, lekker karre met dat ding ;)

Terug naar “Algemene Technische vragen”