Hoe zou zoiets klinken?Bij de presentatie van Fiat tijdens het Automotive News Europe Congress in Amsterdam, maakte het merk gisteren bekend dat het met een tweecilinder turbo benzinemotor komt.
meer lezen
daar sluit ik mij uiteraard bij aanBest een leuk ding die nuova 500.
Maar doe mij maar het origineel, vooral in de Abarth uitvoering.
Nothing beats the original.
Ééntje maar hoor! Zo te zien de originele motor+ achterophanging verwisseld voor eentje van een voorwielaangedreven auto (127 ofzo) incl besturing.fiat 126 Bimotore![]()
je hebt waarschijnlijk gelijk, ik had dat van het bijgeschreven verhaaltje, maar het lijkt me vrij onlogisch dat het gekke ding 2 motoren heeft.. waar moet die 2e ook zitten danÉéntje maar hoor! Zo te zien de originele motor+ achterophanging verwisseld voor eentje van een voorwielaangedreven auto (127 ofzo) incl besturing.fiat 126 Bimotore![]()
De tweede motor zit in zijn hoofd...je hebt waarschijnlijk gelijk, ik had dat van het bijgeschreven verhaaltje, maar het lijkt me vrij onlogisch dat het gekke ding 2 motoren heeft.. waar moet die 2e ook zitten danÉéntje maar hoor! Zo te zien de originele motor+ achterophanging verwisseld voor eentje van een voorwielaangedreven auto (127 ofzo) incl besturing.fiat 126 Bimotore![]()
Klopt, maar ik vind de 500 wel een stuk leuker dan de Mini of (godbetert) de New Beetle (heimwee naar de kotssmiley steekt de kop op).Best een leuk ding die nuova 500.
Maar doe mij maar het origineel, vooral in de Abarth uitvoering.
Nothing beats the original.