Bouwjaar is wel 9 maanden eerder dan dat je geboren bent hebouwjaar

ben dus 26, en vanaf met 18de alfa (zelf)gereden en al vanaf mijn 14de alfa gek
Bouwjaar is wel 9 maanden eerder dan dat je geboren bent hebouwjaar
lijkt er wel op, ik dacht eerst dat ik dat was maar dat valt me nog reuze mee17 jaar, 22 Juni word ik 18 en rond die tijd is mijn Giulia wss ook wel klaar![]()
Ik zal zo ongeveer de jongste zijn van het hele stel hier?
lijkt er wel op, ik dacht eerst dat ik dat was maar dat valt me nog reuze mee17 jaar, 22 Juni word ik 18 en rond die tijd is mijn Giulia wss ook wel klaar![]()
ben je al bezig voor je rijbewijs? ..ik heb em nog steeds niet.. vraag me soms toch wel eens af waar iedereen dat zo makkelijk van gekostigd
Die luxe schijnen wel meer mensen te hebbenlijkt er wel op, ik dacht eerst dat ik dat was maar dat valt me nog reuze mee17 jaar, 22 Juni word ik 18 en rond die tijd is mijn Giulia wss ook wel klaar![]()
ben je al bezig voor je rijbewijs? ..ik heb em nog steeds niet.. vraag me soms toch wel eens af waar iedereen dat zo makkelijk van gekostigd
Ben nu bezig met voorbereidingen voor het eindexamen, direct daarna (1 Juni) begin ik met theorie voor het rijbewijs.
25 Juni zal ik wss beginnen met praktijk. 10 daagse spoedcursus dus.
Bekostigen doen mijn ouders gelukkig!!! Heb mijn handen vol om de Giulia bij elkaar te verdienen![]()
Gr!
die dingen doe ik ook geen van allenTja, maar ik mocht ook niet roken en echt aan de zuip.... Ook geen drugs...
Nou ben ik een gewoon net ventje.....haha
Tjah, soms wel makkelijk hoor, oudersdie dingen doe ik ook geen van allenTja, maar ik mocht ook niet roken en echt aan de zuip.... Ook geen drugs...
alleen af en toe een pilske, maar ik krijg dr geen riebewies voor
Ik betaal ook alles zelf, inclusief kleren, beltegoed, schoolgeld, etc.Tjah, soms wel makkelijk hoor, oudersdie dingen doe ik ook geen van allenTja, maar ik mocht ook niet roken en echt aan de zuip.... Ook geen drugs...
alleen af en toe een pilske, maar ik krijg dr geen riebewies voor
![]()
Mjah ik weet niet hoe het bij jou zat, maar ik word nergens voor gesponsord, alles moet ik zelf betalen. Krijg 25 euro zakgeld + 15 euro om de telefoon te voeden en that's itKleren ed worden wel gewoon duur hullie betaald
Kijk, dat bedoel ikIk betaal ook alles zelf, inclusief kleren, beltegoed, schoolgeld, etc.Tjah, soms wel makkelijk hoor, oudersdie dingen doe ik ook geen van allenalleen af en toe een pilske, maar ik krijg dr geen riebewies voor
![]()
Mjah ik weet niet hoe het bij jou zat, maar ik word nergens voor gesponsord, alles moet ik zelf betalen. Krijg 25 euro zakgeld + 15 euro om de telefoon te voeden en that's itKleren ed worden wel gewoon duur hullie betaald
mijn ouders betalen enkel de verzekering en zorg en dergelijke.
Nou moet ik wel zeggen dat ik, ALS ik mn rijbewijs eenmaal heb, de 75 imola van mn pa mag overnemen