Heb je helemaal gelijk in. Met carbs kun je ook enorm veel problemen hebben.
Maar toch vind ik ze minder "storings" gevoelig.
Althans, mijn oude 33 op carbs liep ALTIJD! (nooit een sag verkeerd, nooit inhouden, een andere dingen) m'n injectie's hebben altijd wel iets.
Stotteren, slecht starten, koud slecht lopen enz. enz.
De staat van de carbs. speelt uiteraard ook me! (laat ik nou toevallig 2 vrijwel nieuwe 40MM webers hebben liggen

)
Ik weet het, carbs is ook niet altijd probleemloos, maar: wat er niet opzit kan niet kapot gaan! en een injectie blok heeft veel meer troep rondom hangen dan een carb blok....
Maar goed, het zijn nog maar hersen spinsels... straks eerst maar ff de kop van de 1.8 eraf halen.. bij opbouw ga ik pas beslissen hoe of wat

Of carbs, of alle bedrading eens goed nalopen, alle sensoren, stekkerverbindingen enz. en de nodige relais netjes maken...
Hangen me nu iets te veel "geknutselde" draden en relais onder de kap (o.a. voor de starmotor) Ik wordt altijd helemaal gek als ik zie hoe bij sommige wagens de bedrading is "gerepareerd"
Het start relais van de 75 wil nog wel eens problemen geven, dat weet ik...maar om er nu 2 relais tussen te knopen die ergens los tegen het binnenscherm aan bungelen (zo zit het nu, echt waar...) dat is vragen om problemen natuurlijk, dat moet dus allemaal netjes gemaakt worden;)
Ook zijn diverse stekkers slecht, half afgebroken of hebben geen borgclipje meer...
Het oogt wel een stuk mooier he die carbs

wat een plaatje onder de kap op je foto!!
misschien nu maar zo maken en later eens voor een 2.0 (TS?) carb gaan.