Je mag altijd in beroep gaan tijdens de keuring. Dan komt er iemand van de RDW die de zaak gaat beoordelen. Bij gelijk aan jou kant krijg je de onkosten weer terug. Bijna niemand doet dat omdat ze bij een onterechte afkeur vanuit hun standpunt toch bang zijn dat ze ongelijk krijgen. Het is best interassant de diverse APK regels eens door te nemen. Zo kom je beslagen ten ijs tijdens een APK en kan een keurmeester je niks wijsmaken.Je hebt gelijk Kas, ik zit het net even na te lezen. Ter beroordeling aan de keurmeester........ en dat zal gelijk het probleem wel zijn want ik heb in het verleden wel eens een afkeur gehad op zichtbare lekkage terwijl de dempers nog niet deinden...
Geeft niks KAS!!!De hint van Dré is duidelijk; als je niets van waarde toe te voegen hebt doe het dan ook niet! Ik heb er weinig behoefte aan om in mijn eigen gestarte topic door nutteloze berichten te moeten spitten.
Ik durf niks meer te zeggen.Geeft niks KAS!!!De hint van Dré is duidelijk; als je niets van waarde toe te voegen hebt doe het dan ook niet! Ik heb er weinig behoefte aan om in mijn eigen gestarte topic door nutteloze berichten te moeten spitten.
Start eens een topic over APK gaan we daar lekker in filosoferen over recambalifisatiefilters
Geldt voor mij ook dus beeld ik het uit met mijn avatorIk durf niks meer te zeggen.Geeft niks KAS!!!De hint van Dré is duidelijk; als je niets van waarde toe te voegen hebt doe het dan ook niet! Ik heb er weinig behoefte aan om in mijn eigen gestarte topic door nutteloze berichten te moeten spitten.
Start eens een topic over APK gaan we daar lekker in filosoferen over recambalifisatiefilters