ik krijg als ik een nieuw topic wil starten te zien dat alleen moderators noh nieuwe onderwerpen mogen maken
vreemd....
Daar staat dan wel weer tegenover dat je nu niet meer hoeft te klooien met TinyPic oid voordat je foto's kunt toevoegen, maar ze gewoon direct van je eigen schijf kunt uploaden.Jammer..... vindt het toch een heel stuk beperkter zo , kan ook maar 3 foto's uploaden en dat terwijl er zoveel FOTOOOOOOOOOOOO gekken hier zijn(waaronder ikzelf)
Wij zijn dan ook meer dan alleen een autoforumIeder autoforum heeft toch z'n te koop en gevraagd afdeling![]()
Dat was inderdaad een van de hoofdredenen. Dit nieuwe systeem gaat een hoop schelen in het beheer.is dit nu om het off topic geouwehoer in de desbetreffende topics
Welnee, dit heeft alleen betrekking op de advertenties.dus foto voorstellingen in projecten gaat ook niet meer?(enkel 3 foto s dan?
Komen er dan ook verwijzingen naar nieuwe advertenties als je check laatste berichten aanklikt?
Zoekfuncties staan los van elkaar. Zoek je op het forum dan vind je geen advertenties en vice versa.En hoe zit het met de zoekfuncties?
Ik heb het even uitgeprobeerd met een 'normale' gebruikersaccount, maar kon het niet reproduceren...Net al wel een probleempje met als ik mijn advertentie wil wijzigen , op het moment dat ik dan opslaan aanklik , geeft hij een foutmelding dat mijn email adres niet is ingevuld , en dat terwijl dat wel het geval is , ook als ik hem opnieuw invoer geeft hij dezelfde fout aan