pepijn
Advanced Member
Advanced Member

RE: auto gekogt maar wiel nie startuh (discussie ivm ons for

vr mar 23, 2007 22:47

:wink: :wink: zie alinea 2 :wink: :wink:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Andretti Molletti

vr mar 23, 2007 22:57

Zo...

en dus kan ik inpakken met mijn technische vraag over de multibelt?
Eindelijk heb ik eens een vraag en krijg zowaar direct een bruikbaar antwoordt van peter van Baalen en nog geen 10 sec later word ik eraf geflikkerd!!!

Leg mij maar eens uit waar ik dit aan verdient heb???????

:evil: :evil:

SQUADRA LEO
Guru
Guru

Re: RE: auto gekogt maar wiel nie startuh (discussie ivm ons

vr mar 23, 2007 22:59

ga ik nu even kijken wat Jorinde vandaag aan heeft :lol: :lol: :lol: en wat voor gedrocht ze nu weer aan het bouwen zijn :lol: :lol:

Zooooooooooo dat word een heel leuk BMW-tje !!

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 23, 2007 23:04

Daar gaan we weer off topic :cry: :wink: :wink: :lol: :lol: :lol:

ja is de eerste fatsoenlijke wagen bij DGB, uit de taxatie prijs blijkt wel dat ze van wagens geen verstand hebben.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 23, 2007 23:07

Zo...

Eindelijk heb ik eens een vraag en krijg zowaar direct een bruikbaar antwoordt van peter van Baalen en nog geen 10 sec later word ik eraf geflikkerd!!!

:wink: :wink: :wink: zie alinea 2 :wink: :wink: :wink:

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

za mar 24, 2007 00:18

Tja hoe ver ga je?

De omschrijving bij Algemene technische vragen luidt: "Voor al je technische vragen". Mag ik er dan ook vragen wat dat getik uit de motor van mijn Mazda, de eerste seconden na de koude start, moet verbeelden? Of (als we toch met extremen smijten) hoe ik een extra stopcontact in m'n woonkamer moet aanleggen?

Dat van die Mazda valt over te discussieren. Ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben als het een lid is dat - incidenteel - een dergelijke vraag stelt, niet iedereen heeft auto's van 1 merk voor de deur staan. Dat zeg ik niet omdat die situatie op mij van toepassing is, maar omdat ik dat al vond van bvb vragen over de Seicento van de vriendin van een 323f-clublid op het 323f-forum. Maar volgens mij zijn er hier ook een hoop mensen van wie het op dit forum alleen maar over Alfa, Alfa en nog eens Alfa mag gaan.

Dat stopcontact hoort uiteraard in het Café thuis, als er al zonodig een topic over moet worden geopend. Loze discussies, weet-u-wel, dus zeer zeker NIET Alfa-gerelateerd (daar is immers Algemene onderwerpen voor :idea:).

Op bovenstaande voorbeeldvragen hoef ik geen antwoord te krijgen van jullie, dat is me in beide gevallen al bekend.

Disclaimer: dit is mijn persoonlijke mening, niet noodzakelijkerwijs die van mijn mede-moderators en/of het bestuur van de SCARB.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

za mar 24, 2007 01:23

Net als in het echte leven is het een kwestie van geven en nemen, nemen en geven. Wat mij als Alfa liefhebber betreft valt er over een vraag over mijn 2de auto of ie nu technisch is of wat vinden jullie van mijn nieuwe autostyle assecoire niet te discusieren. Je bent hier terecht gekomen omdat je een alfa rijd en daar passie voor hebt, dat voor de een die passie verder gaat als de ander is niet het probleem van wie dan ook maar het probleem van diegen die er niet mee om weet te gaan. Dus tuurlijk moet je je hier geen zorgen maken over het issue (als het dat uberhaupt al is) of je hier wel of niet een vraag over je dagelijkse opel mag stellen, In de basis is het allemaal van een hetzelfde pak een laken, 4 wielen, een stuur & iets voorin wat op mirakuleuze wijze door het uitvoeren van diverse handelingen iemand van a naar b verplaatst en een hart voorop heeft. en wat dat laatste betreft is er mijnsinziens maar een hart en dat begint met A en eindigt op lfa Romeo maar betekent niet dat er niet meer is.

Mijn Mitsubishi EVO VIII maakt gehakt van 95% van de Alfa's die er rond rijden ( :lol: :lol: de overige 5% van de tijd zit ik te slapen :wink: :wink: :lol: :lol: ) , maar mijn Bertone leeft............................what's the problem??

negeren als het niet van toepassing of niet gepast is, dan is er geen probleem.

slotje op dit topic AUB. Ik spreek Rees-Cees er wel op het circuit over aan over hoe ie het lef heeft gehad dit topic te (her-) openen en als ik geen :roll: satisfactory antwoord krijg haalt ie de tarzan niet :wink: :wink: :lol: :lol: :lol:

lighten up people take a sabatical and buy/try something else :wink: :wink: :wink: :wink:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

za mar 24, 2007 01:30

Zo...

ik was niet snel genoeg... :?
156

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

za mar 24, 2007 12:45

ik had een topic gepost in het cafe...Gruppo Sportivo, concert geweest,

weg gecensureerd? :lol:
156

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

za mar 24, 2007 12:53

Nee, kwestie van F5 misschien? http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... highlight=
ik meen dat ik vannacht ook een andere gepost had :?
156

Jorix

za mar 24, 2007 12:56

Nee, kwestie van F5 misschien? http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... highlight=
ik meen dat ik vannacht ook een andere gepost had :?
Na hoeveel bier was dat? ;) :lol:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

za mar 24, 2007 12:59

tussen de 7 en 15, ik weet het niet meer :lol:
156

Jorix

za mar 24, 2007 13:01

tussen de 7 en 15, ik weet het niet meer :lol:
Na zoveel bier ben ik de volgende dag ook wel het een en ander kwijt.... ;)

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

za mar 24, 2007 23:37

ppppppppppfffffffffffffffffffffff........................................

dis ni vol te houwe

Als ik toch een keer mijn mening mag geven.

Nee ik doe het toch maar niet .......zegt al genoeg lijkt mij.

grt rogerlfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

Terug naar “Het Forum Café”