Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: auto gekogt maar wiel nie startuh (discussie ivm ons for

vr mar 23, 2007 16:23

Misschien nog even dit, en dan bemoei ik me even niet meer:

Ik had vroeger ook de indruk dat alles gedoogd werd. Maar nu ik zelf moderator ben, schrik ik er van hoeveel er wordt aangepast, verwijderd, verplaatst, noem maar op. (door mezelf dan). Van de anderen kan ik dat niet zien (maar ongetwijfeld idem dito), net zoals jullie dat van ons niet kunnen zien. Omdat het snel gebeurt. Het is dus fout te denken dat er NIETS gebeurt ! :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: auto gekogt maar wiel nie startuh (discussie ivm ons

vr mar 23, 2007 16:32

ps: ik realiseer me net dat er iemand momenteel behoorlijk wat (knap) werk verzet aan een 33, maar dat daar ook een subwoofer in gaat. Zo zie je maar hoe je op je woorden moet letten, om niemand te kwetsen ! Mijn "supwoefer" uitlatingen zijn dus zeker niet op deze persoon bedoeld. Misschien leest ie dit niet, maar voorkomen is beter dan genezen
ik weet niet of je mij bedoeld, maar ik voel me enigzins aangesproken :lol:

waar ik mij lichtelijk aan kan ergeren is dat er soms wel 4 topics zijn die in principe over hetzelfde gaan.
neem nou het aantal stofhoes topics over een 33--> 1 topic over monteren, 1 over welke klemmetjes je moet hebben voor de hoezen. en 1 voor de afmeting van de hoezen enz...

of verkoop topics die niet ge'upped' worden maar gewoon weer nieuw aan gemaakt worden..

ik heb ook 2 project topics maar ik moest wel, na 4 33'ers werd de ene een beetje onoverzichtelijk 8) :lol:

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 23, 2007 16:58

of verkoop topics die niet ge'upped' worden maar gewoon weer nieuw aan gemaakt worden..
ja, en laten we de regel dan invoeren dat als je iets verkocht hebt dat ook aan de titel aan geeft, dan kan ie toch verwijderd worden??
zo houden we het ook wat schoner dacht ik zo....

tis maar een idee :idea:
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Richard75
Guru
Guru

vr mar 23, 2007 17:00

ja, en laten we de regel dan invoeren dat als je iets verkocht hebt dat ook aan de titel aan geeft, dan kan ie toch verwijderd worden??

inderdaad, geen slot erop maar de prullenbak in.. veel beter 8)

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr mar 23, 2007 17:58

inderdaad, geen slot erop maar de prullenbak in.. veel beter 8)
nee :!: niet de prullebak in. Van mijn Berlina heb ik alle vorige eigenaren via dit forum kunnen achterhalen, ik vond dit erg nuttig :wink:
156

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 23, 2007 18:26

Je zou een sticky FAQ (Frequently asked Questions) per type Alfa kunnen maken waarin alleen moderators iets kunnen plaatsen zelf/op aangeven van een paar technische forummers of wanneer gesignaleerd word dat regelmatig dezelfde vragen opduiken die reeds beantwoord zijn.

Je moet dan wel heel consequent zijn en elk topic wat geopend word en wat al in de FAQ staat op slot moeten gooien en naar de FAQ verwijzen en na een paar dagen verwijderen dat maakt het wel weer tijdsintensief en dat mag & kun je niet van iedere moderator verlangen.

Wat ik wel ik vreemd vind is dat er nog steeds geen sticky onderwerpen in de aandachtspunten staan per type Alfa. nogal afschrikwekkend om te zien dat er 153 antwoorden zijn op het topic Aankoop 75 & 146 antwoorden voor de 33 de 164 komt er met 20 antwoorden genadig vanaf :wink: :wink: :wink: als u begrijpt wat ik bedoel.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Andretti Molletti

vr mar 23, 2007 19:58

Of het conflicteert met een SCARB evenement, is voor ons ter beoordeling.
In weze kunnen evenementen van diverse pluimage geplaatst worden, zolang dit verband houdt met Alfa. (een all round oldtimer meeting kan dus uiteraard). De volgende bijeenkomst van de BMW club kan niet, naar mijn mening. :wink:
Kijk eens, dankzij de BMW drivers club!!!

Afbeelding

Die jongens vullen meer aan dan de 147 club dacht ik zo!

gaan we:
evenementen van de volgende clubs zijn hier ongewenst om te posten:
VARLN
RGB
Spider club
147 club
..........
Vul maar aan!

Zo niet dan is het vanaf nu dus een GO voor deze clubs om (gratis) te posten!!

Er zal eens een keer een beslissing moeten vallen jongens....

Dinky Boy
Miniaturista

vr mar 23, 2007 20:12

Mag ik er even op wijzen dat op andere fora ook de SCARB-evenementen aan bod komen?

Andretti Molletti

vr mar 23, 2007 20:14

Mag ik er even op wijzen dat op andere fora ook de SCARB-evenementen aan bod komen?
dus?

SQUADRA LEO
Guru
Guru

vr mar 23, 2007 20:33

Of het conflicteert met een SCARB evenement, is voor ons ter beoordeling.
In weze kunnen evenementen van diverse pluimage geplaatst worden, zolang dit verband houdt met Alfa. (een all round oldtimer meeting kan dus uiteraard). De volgende bijeenkomst van de BMW club kan niet, naar mijn mening. :wink:
Kijk eens, dankzij de BMW drivers club!!!

Afbeelding

Die jongens vullen meer aan dan de 147 club dacht ik zo!

gaan we:
evenementen van de volgende clubs zijn hier ongewenst om te posten:
VARLN
RGB
Spider club
147 club
..........
Vul maar aan!

Zo niet dan is het vanaf nu dus een GO voor deze clubs om (gratis) te posten!!

Er zal eens een keer een beslissing moeten vallen jongens....

Mooie auto by the way !! Met een zeer fraaie camera gemaakt. :thumbs:

Meer foto's van Alfa's hier dan al dat ge............................................... .
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

cor
Guru
Guru

vr mar 23, 2007 20:50

Meer foto's van Alfa's hier dan al dat ge............................................... .
ouwe Alfa hoer.... :wink:
Afbeelding
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Kosta
Guru
Guru

vr mar 23, 2007 21:36

Ik benieuwd welk volgend topic over zal vloeien in dit geouwehoer! Hoe kan je denken dat een forum met zoveel gebruikers precies gebruikt word zoals het zou moeten ?Waarom zijn het vaak dezelfde mensen die over het forum gebruik klagen en waarom zijn dat ook vaak diegene die meer dan,zeg ff , 2000 posts of meer gemaakt hebben? En dan mag je geen gespotte BMW posten maar natuurlijk wel een Maserati :?: Of de regels worden duidelijk(er) gemaakt en dan kan je daarop controleren of de regels blijven zo en iedereen word in z'n waarde gelaten zonder dat je bang hoeft te zijn dat of een moderator iets veranderd :? of een + 3000 poster weer een topic begint of dit wel de bedoeling is van dit forum :!: . Zo ! 8)
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 23, 2007 21:40

Uit de Van Dale:

fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

Dus iedereen heeft tot nu toe (deels) gelijk in deze discussie. Eens zullen we het allemaal vast nooit worden, maar zullen we gewoon leven en laten leven?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Jorix

vr mar 23, 2007 21:43

nee :!: niet de prullebak in. Van mijn Berlina heb ik alle vorige eigenaren via dit forum kunnen achterhalen, ik vond dit erg nuttig :wink:
Dan moet ik je helaas teleurstellen; binnen enkele dagen wordt de online Gehoord & Gelezen gelanceerd. Enkele weken daarna komen de rubrieken 'Te Koop' en 'Gezocht' te vervallen.

Andretti Molletti

vr mar 23, 2007 21:50

Mag ik nu concluderen dat Renault niet mag op het forum en Mitshibushi wel?

Terug naar “Het Forum Café”