figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

RE: auto gekogt maar wiel nie startuh (discussie ivm ons for

vr mar 23, 2007 11:51

Wat zijn overigens de criteria voor plaatsing van een evenement in 'Evenementen' . ?

Mi moet het een scarb gerelateerd evenement zijn (in de ruimste zin van het woord, dus ook forummeeting oid), maar ik zie daar vaak ook evenementen van allerlei niet-scarbs clubjes staan. Die kunnen wat mij betreft advertentieruimte kopen in het KB of website......

Adios, JR

Andretti Molletti

vr mar 23, 2007 12:50

Het is niet toegestaan om op dit forum evenementen aan te kondigen die conflicteren met evenementen die georganiseerd worden door de SCARB, één en ander ter beoordeling door de moderators.
dus alles mag ;)

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 23, 2007 13:05

Ik was al bang voor die reactie :wink: .Ik had ook de voorwaarden even gelezen, maar vroeg me af wat ik onder 'één en ander ter beoordeling door de moderators' moest verstaan.

Kan een van de moderatoren dat toelichten ?

Adios, JR

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 23, 2007 13:21

Of het conflicteert met een SCARB evenement, is voor ons ter beoordeling.
In weze kunnen evenementen van diverse pluimage geplaatst worden, zolang dit verband houdt met Alfa. (een all round oldtimer meeting kan dus uiteraard). De volgende bijeenkomst van de BMW club kan niet, naar mijn mening. :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 23, 2007 13:29

Ok, laat ik het scherper formuleren: VARLN evenementen ?

Adios, JR

Andretti Molletti

Re: RE: auto gekogt maar wiel nie startuh (discussie ivm ons

vr mar 23, 2007 13:50

In weze kunnen evenementen van diverse pluimage geplaatst worden, zolang dit verband houdt met Alfa. (een all round oldtimer meeting kan dus uiteraard). De volgende bijeenkomst van de BMW club kan niet, naar mijn mening. :wink:
Contradictie??

Steek je nek niet uit Mies, laat de SCARB eens een mening vormen... een club van 4000 man en niemand die durft?
wederom, hoe lang gaan we discussieren totdat er geen besluit valt? Laten we wel zijn, er komt toch geen actie.
We zijn niet gek, uitlokkingen zoals mag een VARLN evenement wel zijn duidelijk verkenningen van grenzen. (prima JR!)
De grenzen worden telkens aangegeven maar nooit gehanteerd. Dit is een aftekening van de huidige maatschappij.
Een maatschappij waarin teveel geluld wordt en te weinig gedaan.
Ga maar eens na hoeveel nuttige posters er zijn, hard maar waar!!
Voor mij ook een reden te stoppen met het KB. Het moet energie opleveren en niet kosten.
Op 4000 leden 15 reacties ontvangen.... 3 promille neemt de moeite.. :? Das slikken na 10 jaar schrijven.
Maar owee als je je mening verkondigd en die is anders dan die van andere...
De maatschappij verafschuwt de mensen die de regels hanteren die de maatschappij zelf gemaakt heeft. Moderne logica? (gestoelt op Chaos theorie :mrgreen: )

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 23, 2007 14:15

Hier kan ik het wel mee eens zijn. Mijn voorbeeld van de VARLN was overigens fictief, ik stoor me meer aan bv een Alfa147 club (maar er zijn er meer), die naar mijn mening gebruik maakt van de populariteit van onze club en daarmee indirect van mijn lidmaatschapsbijdrage. Als je zelf een club opricht, probeer die dan op eigen kracht groot te maken, en spam je club niet op het SCARB forum..

Adios, JR

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 23, 2007 14:46

Misschien niet veel. Maar (indirect) door deze paar ben ik wel lid geworden...

Andretti Molletti

vr mar 23, 2007 15:22

Misschien niet veel. Maar (indirect) door deze paar ben ik wel lid geworden...
En als die afhaken?

Vwb JR en het voorbeeld 147 club ben ik het eens! Investeer zelf of betaal advertentie kosten.
Mag ik hierover de mening van de moderators en het bestuur?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 23, 2007 15:41

We hebben niet de opdracht hier tegen in te grijpen, en mij stoort het niet :wink:

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr mar 23, 2007 15:45

Het lijkt mij dat een varln en een 147 club volgens de letters van "het" regelement best mogen maar inderdaad lijkt het sportiever om het op eigen kracht te doen. Het zijn niet "onze" clubs tenslotte. We betalen voor ons forum middels de scarb. Nee, geen afschermdiscussie...! Zo betalen we ook voor het klaverblaadje. Kon je voorheen ook gratis adverteren wat door iedereen betaalt werd.... Werd misschien ook wel gefilterd? Maar het filteren hier staat nu ter discussie.

Het is of een off-topic gedeelte maken of veel gaan verwijderen. Gebeurt gelukkig nu wel sinds de mods er zijn! :thumbs:

EN

Laat het over Alfa gaan.......
Dirk - Giulia2000TS

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 23, 2007 15:50

We hebben niet de opdracht hier tegen in te grijpen, en mij stoort het niet :wink:
Mij stoort het wel. Volgens mij is jullie opdracht ruim genoeg geformuleerd om gemotiveerd ONS forum op orde te houden.
Dit soort evemenenten conflicteert met SCARB evenementen. Niet in de zin van datum (hoewel ik dat niet gechecked heb), maar qua opzet, doelstelling en doelgroep.

Adios, JR

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 23, 2007 16:01

Mij stoort het wel.
Het spijt me, maar dat is voor mij geen reden genoeg om in te grijpen. Mij stoort het niet, jou stoort het wel. It's a draw :wink: Kijk, iedereen stoort zich wel aan iets. Zeker weten dat er zich eentje aan de witte kleur van het forum stoort. Beetje verdraagzaamheid, dames en heren :wink:
2 jaar wordt dit toegelaten, waarom nu pas irritatie hierover ??

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 23, 2007 16:14

De irritatie is al langer. Ik stoor me bv ook aan die nutteloze postjes bij te koop waarin alleen maar 'PB ! ' staat. De geaddreseerde ziet toch in zijn inbox wel dat een een bericht heeft. Daar hebben de 3999 andere lezers toch geen boodschap aan ? Anyway: ik dwaal af :wink:

Mijn punt is dat de optelling van de diverse irritatiepunten negatief begint door te slaan, doordat voor mijn gevoel ik steeds meer om die punten heen moet lezen. Ik denk dat dat veroorzaakt wordt doordat er een (inconsequent) gedoogbeleid heerst. Er zijn geen duidelijke afbakeningen, dus is het ter interpretatie van individuen. (met alle respect verder voor het werk dat jullie doen hoor, begrijp me niet verkeerd) Vandaar mijn vraag naar criteria om bepaalde zaken wel of niet te posten. Nu blijft het zweven en daar lijkt me niemand bij gebaad. Het maakt jullie leven ook makkelijk als iedereen weet waar hij aan toe is.

Adios, JR

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr mar 23, 2007 16:17

ik vind het jammer dat er minder wordt gepost door de echte kenners in het technisch gedeelte, maar dat heeft zijn redenen. Wat mij betreft is de balans zoek. Of je moet gaan censureren, dat is denk ik aan het bestuur. Zoals Dre aangeeft, zet dit op de agenda. Moeten toch wel "invloedrijke" mensen hier zijn die dat kunnen.

Wat mij betreft mag er dus op beperkte schaal worden gecensureerd :wink: om de balans te herstellen.

Verder zoveel mensen en zoveel meningen (en dus "spam" voor de een wel en de ander weer niet) en dat is hetzelfde als in het dagelijks leven, enkel op een forum kom je ook meningen en uitingen tegen die je mischien in je dagelijkse kring minder of niet tegenkomt. Iedereen mag er immers van gebruik maken....

Moeilijk, moeilijk :?
156

Terug naar “Het Forum Café”