Beste dames en heren, er zijn ook vast wel technische dames tussen de leden.
De 75 1,8 van m'n zoon heeft waarschijnlijk een lekke koppakking, hij verliest een weinig koelvloeistof,
en heb de compressie gemeten. Van vooraf beginnend zo om en nabij 10 - 5 - 10 - 10 bar.
Dus ik denk dat de koppakking bij de 2e colinder doorgeslagen is. Te weinig om een witte pluim uit de
uitlaat te toveren, ook te weinig om hem ook onregelmatig stationair te laten draaien. Ik kan er wel geen
euro opzetten maar toch.
Nu mijn vraag:
Kan iemand mij helpen aan de kenmerken op de krukaspoeli, de klopstokken, de aanhaalkoppels van
de kopbouten en al wat daar meer bij komt kijken.
Ik denk zelf aan een "vraagbaak van Olyslager" of de engelse serie van Hayns.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Dank, Jan Moerkerken