Daar ben ik niet bang voor, komt wel goed hierAllemaal deze spirit en we zitten voor jaren goed, hier

Daar ben ik niet bang voor, komt wel goed hierAllemaal deze spirit en we zitten voor jaren goed, hier
Dat is heeeel belangrijk imhoIk ben de laatste tijd best tevreden over het forum:
Wat ik niet wil lezen sla ik meteen over en soms lig ik helemaal dubbel van het lachen.
Dat was een persoonlijke kanttekening mbt de sjonniebak-topics en vraag dus ook niet om slotjes. Ik geef alleen aan dat de gespot-rubriek vervuild is met topics die daar niet thuishoren. Wat dat betreft is het halve forum een café geworden.Kijk, daar moet een bepaalde strategie gevolgd worden. De strategie die de moderatoren volgens is ééntje van "leven en laten leven" tenminste, zolang er geen klachten zijn, of iets in strijd is met het forumreglement, grijpen wij zelf niet in. Een zoveelste waaaahmoetjenouweereenskijkenwateensjonniebak topic, hoeft niet weg, zolang niks in strijd is met de forumvoorwaarden, of zolang niemand een gegronde klacht uit.(...) En er mag wel eens wat beter de hand worden gehouden aan de opzet van de 'gespot'-rubriek. Al die waaaahmoetjenouweereenskijkenwateensjonniebak-topics horen niet daar maar in 't café thuis. Naar mijn persoonlijke mening horen dergelijke afzeiktopics al helemaal niet op het forum thuis, maar dat staat los van deze discussie. De gespot-rubriek is bedoeld voor items die je niet zelf te koop aanbiedt, maar waarvan je verwacht dat het voor een andere forummer een buitenkansje kan zijn. Dat staat er ook bij, maar dat wordt kennelijk niet gelezen.
zeer juist ! en mensen zoals jij, die het goed met de SCARB, en vooral met het forum, voorhebben moeten hun mening blijven verkondigen !
Alleen zal je nu en dan 'het bed eens moeten opschudden' om er weer lekker in te kunnen liggen
done Mies thanksOf "heeeellluup", nog zo'n favoriet. Ik moet zeggen dat het bij mij heel dikwijls jeukt om topic titels aan te passen, maar ook dat komt betuttelend over bij de topic starter, vrees ik
Niet twijfelen! Een juiste topic-titel is beter voor iedereen, inclusief de topic-starter.Of "heeeellluup", nog zo'n favoriet. Ik moet zeggen dat het bij mij heel dikwijls jeukt om topic titels aan te passen, maar ook dat komt betuttelend over bij de topic starter, vrees ik
hahahahaha
Niet twijfelen! Een juiste topic-titel is beter voor iedereen, inclusief de topic-starter.
Bij voorkeur met een PB'tje. Meestal voelt het onprettig als je openlijk gecorrigeerd wordt. Hangt ook heel erg van de toon af natuurlijk.Wel ben ik van mening dat in dergelijke gevallen het niet altijd de mods hoeven te zijn die een persoon op dergelijke dingen wijzen. Dat kunnen de "gewone" forumgebruikers ook best doen als ze daar behoefte toe voelen.
tja, door dit forum hoef ik niet naar A'dam, heb ik een koppeling geregeld voor weinig voor jorioni....Oh ja er rijdt 5 minuten geleden nog Jorioni Cooperini bij mij weg met vier prima velgen voor een vriendje.
vind ik wel een goed idee
over het topic gespot, we zouden het kunnen verdelen in meerdere onderdelen: gespot alfa's en alfa onderdelen, gespot alfa plaatjes en filmpjes en gespot andere alfa gerelateerde aspecten (miniaturen, vlaggen, bekers, technische handleidingen etc etc)