2100 x bekeken en bijna 10 blz verder, gaat lekker zo
shit man net gedaan zonder dat ik wist dat jij dit schreef.2100 x bekeken en bijna 10 blz verder, gaat lekker zo![]()
Best gezellig keuvelen zo; wordt tijdvoor een nieuw topic: nieuwe auto gekocht (eigenlijk al weer veel te lang geleden)
ik niet, sorry ik ben geen beemer fan.Kom op, wie wil nou niet zo een fraai masjien.....
hahahahaha die wielen in je avatar dan (very beemer pimp stijl) net wat je zegt smaken verschillen (passen er geen 20 inch onder net als bij een beemer)ik niet, sorry ik ben geen beemer fan.Kom op, wie wil nou niet zo een fraai masjien.....![]()
ik ben een alfa man, een beemer en een alfa is toch iets te veel verschil voor mij.
ik vind een beemer in tegenstelling tot een alfa, een lomp en onbenullig duits stuk dikdoenerij.![]()
![]()
maar, smaken verschillen, en als een beemer jou blij maakt, wie ben ik![]()
Eerst een setje QO lampen erin en in ga om...maar Frankalfa de enige bezitter van een echte Boeren Mest Wagen hier op 't forum...
is gewoon 17 inch, zien er inderdaad wat pimpy uithahahahaha die wielen in je avatar dan (very beemer pimp stijl) net wat je zegt smaken verschillen (passen er geen 20 inch onder net als bij een beemer)ik niet, sorry ik ben geen beemer fan.Kom op, wie wil nou niet zo een fraai masjien.....![]()
ik ben een alfa man, een beemer en een alfa is toch iets te veel verschil voor mij.
ik vind een beemer in tegenstelling tot een alfa, een lomp en onbenullig duits stuk dikdoenerij.![]()
![]()
maar, smaken verschillen, en als een beemer jou blij maakt, wie ben ik![]()