Zoals ik het begrijp VERLAAG je dus de remdruk naar achteren ?

Hoe harder je remt, hoe meer druk er op de voorwielen komt. Om nu geen blokkerende achterwielen te krijgen (waardoor de auto (sterk) in onbalans komt), is het plaatsten van een remdrukregelaar een oplossing omdat je daarmee de druk kunt verlagen.ja.....en dus zie ik ook niet echt heel erg het nut er van in....Geert heb je last van blokkerende achterwielen?
Groet,
Freek
Bij een origineel systeem is dit ook al het geval. Alleen is deze niet verstelbaar ( remdrukbegrenzer)Wel effect geeft het regelen van de remdruk (achter) op je auto ?
Grapje: wel verstelbaar (regelt de begrenzer = gewichtafhankelijk) en instelbaar (onder de auto)Bij een origineel systeem is dit ook al het geval. Alleen is deze niet verstelbaar ( remdrukbegrenzer)Wel effect geeft het regelen van de remdruk (achter) op je auto ?
...
Grapje: wel vertelbaar (regelt de begrenzer = gewichtafhankelijk) en instelbaar (onder de auto)
Grapje: wel verstelbaar (regelt de begrenzer = gewichtafhankelijk) en instelbaar (onder de auto)Bij een origineel systeem is dit ook al het geval. Alleen is deze niet verstelbaar ( remdrukbegrenzer)Wel effect geeft het regelen van de remdruk (achter) op je auto ?
Hoeft niet kan wel (meeste auto's die ik gezien heb (en zelf gehad) is de standaard verdeler er uit....
Als er een standaardverdeler onder een auto zit moet je die dan omzeilen ?
Bij het inbouwen van een regelaar ?
Diele,Grapje: wel verstelbaar (regelt de begrenzer = gewichtafhankelijk) en instelbaar (onder de auto)Bij een origineel systeem is dit ook al het geval. Alleen is deze niet verstelbaar ( remdrukbegrenzer)
Daar heb je een punt..
Als er een standaardverdeler onder een auto zit moet je die dan omzeilen ?
Bij het inbouwen van een regelaar ?
Zal wel voor de traptaxi zijn denk ik....Diele,
Bij een 75 zit ie niet onder de auto maar links naast de HRC (dat ding wat bijna altijd lekt)
Bij de 75 is ie dus niet gewichtsafhankelijk (montage aan de achteras) Maar wordt geregeld door de druk die opgebouwd wordt via het circuit van de voorremmen.