Ahum...Zolang je bij 6 cilinders aan een V denkt en niet aan een lijn, ben je in de grond een Alfist en geen Bayer, dus excuses aanvaard

Wie gaat er hier zijn excuses aanbieden

Ahum...Zolang je bij 6 cilinders aan een V denkt en niet aan een lijn, ben je in de grond een Alfist en geen Bayer, dus excuses aanvaard
Neuh, je had het over 'Alfisten'Ik had het even over recenters spul... 'De' Alfa-V6 is toch een begrip geworden, net als de BMW 6-in-lijn.
volgens mij zijn de meeste 6 cilinders in V geplaatst tegenwoordig.Ik had het even over recenters spul... 'De' Alfa-V6 is toch een begrip geworden, net als de BMW 6-in-lijn.
Huib heeft het echter over een 1 serie niet een 3 serieBij een test van auto-motor und sport van een aantal maanden geleden kwam de 159 als best sturende auto uit de test. Dit waren uitwijktest op droog en nat en en meer. Hier was ook de nieuwe 3-serie bij. Dus de beter sturende auto is het niet . Qua fun kan ik niet over meespreken. De 159 spreekt mij niet zo aan maar een 1-serie Beamer nog minder om eerlijk te zijn.