Tsja, daar gaan we weer.. Ik heb geen Alfa omdat m'n vorige Alfa (33) totaal is uitgefikt hier in het gezellige Amersfoort. Die 33 had me al een hoop geld gekost, dus heb ik er toen even voor gekozen om gemakkelijk een 'auto' van de zaak te gaan rijden (indertijd een twingding). Lekker geen brandstofkosten, dus makkelijk sparen voor weer een eigen Alfa. Dacht ik.. toen eerst geld moeten stoppen in m'n huidige woning. Helaas bleek deze toch snel te klein worden, dus heb ik nu wat groters gekocht waar ik straks weer lekker geld aan mag besteden. Bij dat nieuwe huis heb ik dan weer wel een garage, waardoor ik van plan ben om een Alfa te kopen (liefst een Giulietta) en op m'n gemakje te proberen dat ding normaal rollend te krijgen. Zelf ben ik dus IT-er (oh ja joh? ja) en qua autotechniek nog niet zo onderlegd. Maar.. ik vind dat alles te leren is, dus dat ook
De reden dat ik dus webmaster ben geworden is dat ik Robert Hoogenbosch in 2000 (toen had ik m'n 33 nog) benaderd heb om mijn wilde ideeën voor te leggen. Helaas moet ik het allemaal combineren met een normale fulltime baan, dus daarom is de website nog niet klaar. (Onderhouden van het bestaande spul is ook al veel werk). Nu gelukkig net op het randje van 2004 nog dit nieuwe forum gelanceerd en ik moet zeggen dat ik zelf erg tevreden ben, als je ziet hoe snel dit nieuwe forum al gegroeid is van niets naar goed gevuld.
De voorliefde voor Alfa's heb ik te danken aan m'n broer.. een keertje mee naar Zandvoort en even gezellig mee naar wat andere verslaafden en het was gebeurd. Gelijk ook maar een Giulietta gekocht om op te knappen en gebeld met een rijschoolboer om de eerste les af te spreken (ik had toen dus nog geen rijbewijs..). Helaas voor de Giulietta en gelukkig voor mij leerde ik toen mijn vrouw kennen, dus had ik geen tijd meer voor de Giulietta en heb 'm verkocht. Nog steeds erg jammer, vandaar dat ik er ooit weer eentje wil om wèl af te maken
Nou goed, dat was 'de webmaster' in een notedop.
En wat ik al zei: Het alfavirus zit niet in je alfa zelf, dat zit in je bloed!