Niks mis met een E30, blijf het leuk vinden!In dat geval bied ik 5 kratten heineken voor het ding!

Niks mis met een E30, blijf het leuk vinden!In dat geval bied ik 5 kratten heineken voor het ding!
Alleen niet omdat het geen fijn rijdende auto wasAch Aernoudt heeft er ook een gehad & is daarvan teruggekomen
Ik sluit me maar gewoon aan bij Yuri,niks aan toe te voegen*** knuppel in het hoenderhok ***
Ik heb niet zoveel op BMW tegen eigenlijk, afgezien van het imago, waar de auto's an sich niet veel aan kunnen doen, en de looks, waar ik niet warm of koud van word. Ik vind er vaak mooie, vernieuwende techniek in zitten.
niks mis meeEn misschien ooit nog weleens een E30 M3(het oermodel)
Toon mij een V6-BMW, en ik toon u een schaap met een slurf...ik vind het leuke auto's (rwd, v6 voorin, hoekig design),
Toon mij een V6-BMW, en ik toon u een schaap met een slurf...ik vind het leuke auto's (rwd, v6 voorin, hoekig design),
Zolang je bij 6 cilinders aan een V denkt en niet aan een lijn, ben je in de grond een Alfist en geen Bayer, dus excuses aanvaardToon mij een V6-BMW, en ik toon u een schaap met een slurf...ik vind het leuke auto's (rwd, v6 voorin, hoekig design),![]()
scusi 6 in lijn, ligt zo voor de hand om v6 te roepen he
[...
Zolang je bij 6 cilinders aan een V denkt en niet aan een lijn, ben je in de grond een Alfist en geen Bayer, dus excuses aanvaard