mijn handboek spreekt over een getand stelstuk bij de remschoenen, maar ik heb schijfremmen achter.
een foto zou nog mooier zijn

het betreft een Berlina 1750 uit 1970.
Maar om je handrem te stellen moet je daar gewoon afblijven.
Je haalt je wiel er af en daar zit in het midden van je schijf nog een trommel met 2 remschoentjes in, deze stel je door een getande moer via een gat in de trommel te verdraaien met een schroevendraaier. De getande moer vindt je dacht ik wanneer het gat recht naar voor staat.
Deze
Nee: Alleen de achterremmen met het wieltje stellen moet voldoende zijn. Ddat draadeind van de kabel instellen doe je eigenlijk alleen bij het vervangen van je handremkabel.Maar om je handrem te stellen moet je daar gewoon afblijven.
Je haalt je wiel er af en daar zit in het midden van je schijf nog een trommel met 2 remschoentjes in, deze stel je door een getande moer via een gat in de trommel te verdraaien met een schroevendraaier. De getande moer vindt je dacht ik wanneer het gat recht naar voor staat.
Deze
en daarna volgens mij handboek de lange kabel op het draadeind voor onder de wagen strak stellen en vervolgens de stelmoer weer twee of drie tanden terug stellen...?
jouw website ziet er puik uitom het geheel kompleet te maken heb ik hier nog een paar fotootjes. Kijk voor de gein ook eens op mijn website![]()
iddNee: Alleen de achterremmen met het wieltje stellen moet voldoende zijn. Ddat draadeind van de kabel instellen doe je eigenlijk alleen bij het vervangen van je handremkabel.Maar om je handrem te stellen moet je daar gewoon afblijven.
Je haalt je wiel er af en daar zit in het midden van je schijf nog een trommel met 2 remschoentjes in, deze stel je door een getande moer via een gat in de trommel te verdraaien met een schroevendraaier. De getande moer vindt je dacht ik wanneer het gat recht naar voor staat.
Deze
en daarna volgens mij handboek de lange kabel op het draadeind voor onder de wagen strak stellen en vervolgens de stelmoer weer twee of drie tanden terug stellen...?