M10 draai ik er zo doorheen, dat pakt net niet, kleiner is te klein, en groter is te groot.
speciale maat, linkse draad ?
kan iemand eens kijken bij zijn Berlina

Hoi,weet iemand welke bouten in de middenstijl (bovenaan in de stijl voor driepunt gordels) moeten voor de voorriemen?
M10 draai ik er zo doorheen, dat pakt net niet, kleiner is te klein, en groter is te groot.
bedankt! ik zal mijn vader dan nog maar wat over boutmaten moeten lerenHoi,weet iemand welke bouten in de middenstijl (bovenaan in de stijl voor driepunt gordels) moeten voor de voorriemen?
Ik heb even de bout uit mijn Berlina opgemeten. De maat is M11 x 1,25. Gewoon rechtse draad. Er staat verder geen aanduiding voor de sterkte op de boutkop.
Dat zal toch M12x1.25 moeten zijn? M11 is een ZEEEEER speciale boutDe maat is M11 x 1,25
geen idee joh, ik heb gewoon passende boutenDat zal toch M12x1.25 moeten zijn? M11 is een ZEEEEER speciale boutDe maat is M11 x 1,25
in de dorpels en tunnel past M10, waarom zo afwijkend voor de deurstijlHet is ook M11 EN dat is inderdaad zeer speciaal.
Dat hebben 2 zieltogende M11 fabrikanten voor elkaar gekregen door slim te lobbyen in Brussel!
Kortom, geen idee, ik heb net zo'n bakje bouten als Andretti (gelukkig wel kleiner). Even op de sloop halen is waarschijnlijk de snelle oplossing.
Een verklaring zou kunnen zijn dat de bouten in de stijl bij een ongeluk inderdaad zeer zwaar belast worden. Om het risico te verkleinen dat beunhazen zoals jij en ik er even een boutje van de Gamma in zetten omdat dat ook past, heeft men gekozen voor een speciale maat die voornamelijk in hoge kwaliteit wordt gemaakt.
idd M11 in de deurstijl met (bout met uitsparing) de rest zit gewoon vast met M10, bedankt voor de tips en Dré bedankt voor de boltsDat hebben 2 zieltogende M11 fabrikanten voor elkaar gekregen door slim te lobbyen in Brussel!
Kortom, geen idee, ik heb net zo'n bakje bouten als Andretti (gelukkig wel kleiner). Even op de sloop halen is waarschijnlijk de snelle oplossing.
Een verklaring zou kunnen zijn dat de bouten in de stijl bij een ongeluk inderdaad zeer zwaar belast worden. Om het risico te verkleinen dat beunhazen zoals jij en ik er even een boutje van de Gamma in zetten omdat dat ook past, heeft men gekozen voor een speciale maat die voornamelijk in hoge kwaliteit wordt gemaakt.