Goed, ik ben nog eens even de documentatie ingedoken en heb een en ander gereviseerd op de
Wheels & Ratios pagina. Die pagina zou nu ook voor iedereen toegankelijk moeten zijn (ik herinnerde me dat ik m'n webserver had dichtgetimmerd in verband met de Code Red worm en daar heb ik al tijden niks meer van gehoord)
Grofweg bestaan er drie

verschillende transaxle bakken die gecombineerd kunnen zijn met negen verschillende differentiëlen. Welke bak waarin zit is bepaald door het jaar van productie, niet door het model of uitvoering. Tot zover de samenvatting.
Alleen, dit klopt niet. In diverse specificaties vond ik verwijzingen naar twee varianten die kwa ratio's ergens tussen de vroege- en late 116 bak zitten. Mogelijk bestaat er een verband tussen de wijzigingen en wat geklus van Autodelta (GTV8 en de turbodelta's). Of ze echt voor 100% kloppen weet ik niet, want er blijkt ook echt foute informatie te bestaan. Zo vond ik ook ergens een referentie naar een viertraps automaat, maar die blijkt nooit toegepast te zijn omdat deze te groot was voor de inbouwruimte.
BTW: de cijfers hierboven lijken ook onjuist. Nieuwe bronnen hebben mij toegefluisterd dat het om een ZF 6HP-26 zou gaan en die heeft iets andere ratio's. Over het differentieel wordt verder niet gerept, maar daar valt een vrij goede gok voor te maken.