Hmm had ik al gedacht dat van die druklager.Grmpff, is het druklager van de koppeling, moet vervangen worden. Meteen ook maar koppeling zelf vervangen gezien het feit dat alles dan toch openligt. Duur grapje!![]()
Mjaa, dacht ik ook nog even aan. Maar ik wil niet te lang wachten heb geen beschikking over een brug e.d.Hmm had ik al gedacht dat van die druklager.Grmpff, is het druklager van de koppeling, moet vervangen worden. Meteen ook maar koppeling zelf vervangen gezien het feit dat alles dan toch openligt. Duur grapje!![]()
Maar eerst wel ff kijken of de drukgroep idd ook versleten is.
Anders is het zonde geld toch.
Bij normaal gebruik EN niet versleten koppeling kun je nog heel wat jaren rijden![]()
Waarom niet zelf vervangen met iemand die assisteert, zo lastig is het nu ook weer niet![]()
Mjaa, dacht ik ook nog even aan. Maar ik wil niet te lang wachten heb geen beschikking over een brug e.d.Hmm had ik al gedacht dat van die druklager.Grmpff, is het druklager van de koppeling, moet vervangen worden. Meteen ook maar koppeling zelf vervangen gezien het feit dat alles dan toch openligt. Duur grapje!![]()
Maar eerst wel ff kijken of de drukgroep idd ook versleten is.
Anders is het zonde geld toch.
Bij normaal gebruik EN niet versleten koppeling kun je nog heel wat jaren rijden![]()
Waarom niet zelf vervangen met iemand die assisteert, zo lastig is het nu ook weer niet![]()
Auto staat er nu ook al en kan eind vd week weer klaar zijn. Dan maar even financieel pijn lijden in dit geval..
En wat betreft drukgroep, ben het met je eens maar het demonteren en open en dichtmaken kost minstens zoveel als de drukgroep zelf dus maar meteen goed doen dacht ik.
Tja, als je het zo beschrijft.. MIsschien voor de volgende keer ja, hoop alleen dat dat wel ff duurt!bak hoeft er niet eens onderweg.....
alfa opkrikken, Alfa ondersteunen met bokjes, achterste demper uitlaat weg, cardanas los, schakelstang los, hulpkopp.cil. los, koppelingshuis los, kopp/drukgroep/lager eruit.....
kort gezegdmaar makkelijk in een middag te doen........voor de volgende keer misschien??