Ik begreep btw dat je finse 'vriend' een koersoes deukendokter ging doen binnenkort...Kun je in t vervolg bij hem terecht...Hmmmmmmmm lijkt een beetje op parkeren bij de Aldi in Axel![]()
Nou ja de deukendokter was er weer goed mee![]()
Of je schoonmoeder om langs te komen, of Jehovah's getuigen, of...mooi beest voor in de voortuin, zal de postbode leren om mij de blauwe brieven te brengen
kgazeggun... ier un betje kloppu en scaduurun.. eeh leuku meisju.. van jou?Ik begreep btw dat je finse 'vriend' een koersoes deukendokter ging doen binnenkort...Kun je in t vervolg bij hem terecht...Hmmmmmmmm lijkt een beetje op parkeren bij de Aldi in Axel![]()
![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank
Díe!kgazeggun... ier un betje kloppu en scaduurun.. eeh leuku meisju.. van jou?Ik begreep btw dat je finse 'vriend' een koersoes deukendokter ging doen binnenkort...Kun je in t vervolg bij hem terecht...Hmmmmmmmm lijkt een beetje op parkeren bij de Aldi in Axel![]()
![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank
Die fin?
ohDíe!kgazeggun... ier un betje kloppu en scaduurun.. eeh leuku meisju.. van jou?Ik begreep btw dat je finse 'vriend' een koersoes deukendokter ging doen binnenkort...Kun je in t vervolg bij hem terecht...![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank
Die fin?![]()
Grtz,fRank