Hij is er hard aan bezig, geduld, alle dingen in het boek zijn ook echt geprobeerd en uitgetestJa, dat hoor ik al tijden.... maar waar blijft het nou?

Hij is er hard aan bezig, geduld, alle dingen in het boek zijn ook echt geprobeerd en uitgetestJa, dat hoor ik al tijden.... maar waar blijft het nou?
Ja, dat hoor ik al tijden.... maar waar blijft het nou?
Wordt volgens mij ook door Squadra aanbevolen.Ik ga er van uit dat, met de Squadra chip, je max. vervroeging nog net iets vroeger wordt gezet ? In dat geval: absoluut voor 98 gaan !
Ik ga druk uitoefenen, hebbe-hebbe-hebbe!Ja, dat hoor ik al tijden.... maar waar blijft het nou?
Op de website van Veloce staat dat het momenteel niet 'in print' is, misschien moeten we wat druk uitoefenen![]()
ISBN: 9781845840211
Zou "nog niet verschenen" zijn?? Lijkt me definitely een Wannahave!Ik ga druk uitoefenen, hebbe-hebbe-hebbe!Ja, dat hoor ik al tijden.... maar waar blijft het nou?
Op de website van Veloce staat dat het momenteel niet 'in print' is, misschien moeten we wat druk uitoefenen![]()
ISBN: 9781845840211
Dat is oa wat zo'n chip doet en dat bedoelde Moletti ook met bdp sensor verschuiven, dan kun je 'm ook iets vroeger zetten.Ik ga er van uit dat, met de Squadra chip, je max. vervroeging nog net iets vroeger wordt gezet ? In dat geval: absoluut voor 98 gaan !
Dat is idd het verschil tussen 300 euro en cheap tricks met kennis van zakenDat is oa wat zo'n chip doet en dat bedoelde Moletti ook met bdp sensor verschuiven, dan kun je 'm ook iets vroeger zetten.Ik ga er van uit dat, met de Squadra chip, je max. vervroeging nog net iets vroeger wordt gezet ? In dat geval: absoluut voor 98 gaan !
Geen idee jôh, ik pleeg geen onderhoud volgens het boekje, ben geen monteur, ik ruim alleen andermans ellende op aan de kant van de weg en zorg dat auto's met hun bestuurders ondanks slecht onderhoud weer door kunnen rijden.... zo niet dan krijg je een VW Golf V mee en dan leer je het wel af om in een Alfa te rijdenAndretti Molletti wat houd dat andwoord precies in daar wordt ik weinig wijs uit.
Moet ik nu wel of niet eerder onderhoud plegen aan me auto straks ?
En hoeveel eerder is dat dan.
ruben