Hoi,
Ik zal me even voorstellen aangezien ik nieuw hier op het forum ben. Ik heb sinds vandaag een mooie originele zwarte Alfa 146 TI! Komend weekend ga ik de radio overzetten vanuit m'n huidige auto en eventueel ook de speakers. Tijdens de proefrit reed hij in ieder geval erg lekker, ongeveer even snel als m'n oude auto (Daihatsu Charade). Deze heeft wel minder vermogen (100 tegenover 150 van de TI) maar weegt ook een stuk minder (805 kilo tegenonver 1237 van de TI). Wat wel beter is is het comfort, hij zit beter en heb behoorlijk wat meer ruimte. Ook de airco en abs zijn pluspuntjes die ontbraken bij de charade. Zal ook foto's posten als ik ze gemaakt heb.
Ik ben wel van plan om er een squadra chip in te steken, voor weinig geld toch wat meer vermogen en koppel. De velgen zijn nu originele TI velgen, die wil ik misschien nog een keer vervangen voor een setje 17" selespeed velgen. Die vind ik ook erg mooi. Of eventueel een setje junior velgen, die lijken er ook veel op maar zijn wat kleiner (15"). De bumpers hou ik gewoon standaard, de plastic-fantastic periode heb ik wel gehad. Het enige wat ik aan het exterieur naast de velgen ga doen is de oranje knippers vervangen voor witte. En xenon lampen inbouwen, dat heb ik in de charade nu ook en de hoeveelheid licht is geweldig!
Dat was het wel zo'n beetje, hoop hier op het forum ook een hoop nuttige informatie te vinden als het nodig is.
Groeten,
Nick