Op de Veronica site. Uitzending 6 maart.
Mijn keuzes zijn:
Alfa Romeo 8C
Alfa Romeo SZ
Auston Martin DB4 GT Zagato
Ferrari 250 GTO
Ferrari F40
En dan heb ik geeneens gelogen.
Klik hier
Ook maar even ingevuld, maar niet alles Alfa en niet eens alles Italiaans![]()
![]()
Ik heb mijn hoop gevestigd op de almachtige Geländewagen, niet op de AX.Ook maar even ingevuld, maar niet alles Alfa en niet eens alles Italiaans![]()
![]()
Dus dankzij jou staat de Citroen AX straks in de top 100
Aha de almachtige gelandewagen>>> De enige echte LARO dusIk heb mijn hoop gevestigd op de almachtige Geländewagen, niet op de AX.Ook maar even ingevuld, maar niet alles Alfa en niet eens alles Italiaans![]()
![]()
Dus dankzij jou staat de Citroen AX straks in de top 100![]()
Wel een vreemd samengestelde lijst, overigens. Ik bedoel, Peugeot 104
Ehmz, de almachtige Geländewagen komt aus Deutschland en heeft een ster op de snuit. Echt, zo'n ding is niet te stoppen. Een Defender is bijna net zo goed maar gaat wat vaker stuk. Een paar jaar geleden ging ik met een groep lui regelmatig de hei op, de duinen in, met o.a. de G en de Defender, wat een lol!Aha de almachtige gelandewagen>>> De enige echte LARO dusIk heb mijn hoop gevestigd op de almachtige Geländewagen, niet op de AX.
Dus dankzij jou staat de Citroen AX straks in de top 100![]()
Wel een vreemd samengestelde lijst, overigens. Ik bedoel, Peugeot 104![]()
zoals afgelopen weekend ook te bewonderen op de onderdelendag.. tussen al het alfa geweld
Ehmz, de almachtige Geländewagen komt aus Deutschland en heeft een ster op de snuit. Echt, zo'n ding is niet te stoppen. Een Defender is bijna net zo goed maar gaat wat vaker stuk. Een paar jaar geleden ging ik met een groep lui regelmatig de hei op, de duinen in, met o.a. de G en de Defender, wat een lol!Aha de almachtige gelandewagen>>> De enige echte LARO dusIk heb mijn hoop gevestigd op de almachtige Geländewagen, niet op de AX.![]()
Wel een vreemd samengestelde lijst, overigens. Ik bedoel, Peugeot 104![]()
zoals afgelopen weekend ook te bewonderen op de onderdelendag.. tussen al het alfa geweld
Met ruitjesbekleding?Ik bedoel ook een oude G he, dus met de 2.9 diesel zonder turbo. Die is zo spartaans, daar worden ze in de PC Hooft echt niet blij van. En lángzaam! Ongelooflijk!
Ha ha wie zeurt over de wielen bij zo'n autoMet zulke wielen hoort hij daar ook niet thuisSjezus wat fout