Ow! Sorry...
Het is voor 99% rond! We hebben vandaag gereden, zelfs een tijdje met het dakje open.
Er waren een paar dingen die me opvielen, er zit een rammel in de achterste wielophanging, en een resonantie ergens voor aan de uitlaat. Beide worden verholpen.
Jammer was dat beide bruggen bij de garage bezet waren en we dus de bodem van de wagen niet goed hebben kunnen zien, maar ik heb voor woensdagavond een afspraak, dan doen we dat alsnog.
Ik had een boodschappenlijstje gemaakt voor de verkoper. Dit zijn dingen die ik er op en aan wil hebben voor we tot de aanschaf overgaan.
-4 nieuwe banden, de originele zitten er nog op. (heel romantisch, maar als ze klappen bij 120 is de romantiek ver te zoeken)
-Nardi-stuur ivm lange poten ondergetekende.
-Stoelen omlaagzetten met dezelfde reden als hierboven.
-Voorbumper heeft lichte parkeer (lak)schade en is bijgestipt. Deze moet even overnieuw gespoten worden, samen met de spiegels.
-carterbeschermer moet er zeker op.
-achterruitje polijsten
-windscherm monteren (hier zal ik wel wat kritiek op krijgen hier...)
-randje voor de paravan onder de motorkap heeft een klein roestplekje, moet even gedaan worden.
De verkoper gaat even aan het rekenen, en dan horen we het...
De prijs staat op 11.250,- met 6 maanden garantie en 60K beurt.
Ze reed erg goed trouwens! Wat een heerlijke wagentjes zijn het toch...
Wat alleen opvallend was, er komt van midden onder de wagen een soort sissend geluid. In eerste instantie dacht ik dat de uitlaat lek was, maar bij nadere inspectie lijkt het wat anders te zijn. Heeft iemand een idee? Verkoper dacht misschien benzinepomp. Het is het diff in ieder geval niet, het is namelijk ook wanneer de wagen in zijn vrij staat.
Het is een heel gek gevoel, beetje onwerkelijk. De koop is voor 99% rond, maar die laatste procent maakt wel uit in de feestvreugde. Die bewaar ik voor het moment dat we de sleutels krijgen...