- eruit halen
- plakken / repareren
- nieuwe / donorhemel
Heeft er iemand nog tips

Tja en dan even communisren met je mede forumliefhebbers of je ze nog hebt zou wel handig zijn!!Meestal is het gewoon de lijm die er de brui aan geeft, dus ik denk dat je met tapijtlijm en veel geduld zelf ook een eind kunt komen. En als het mislukt, kun je altijd nog een donorhemeltje zoeken. Ik krijg echt massa's pb met mensen die hemeltjes zoeken (en ik heb er geen meer, ik heb er immers recentelijk nog een paar afgefakkeld), dus er zijn vele zoekenden met jou...
Het gaat ook niet om jou, mocht je dat misschien denken. Als ik vanavond thuis ben stuur ik je een pb.Tja en dan even communisren met je mede forumliefhebbers of je ze nog hebt zou wel handig zijn!!Meestal is het gewoon de lijm die er de brui aan geeft, dus ik denk dat je met tapijtlijm en veel geduld zelf ook een eind kunt komen. En als het mislukt, kun je altijd nog een donorhemeltje zoeken. Ik krijg echt massa's pb met mensen die hemeltjes zoeken (en ik heb er geen meer, ik heb er immers recentelijk nog een paar afgefakkeld), dus er zijn vele zoekenden met jou...
Je zal het mega druk en een bergen geld hebben want ik heb al meerdere malen wat bij je besteld van raamrubber tot weet ik al niet wat aan toe
maar er komt nooit wat op mijn auto terecht omdat in totaal geen antwoord krijg. Handel is toch handel of niet?
Jij werd (terecht of niet) boos over het gezeik met die hemeltje nou ik neig erna die ander gelijk te geven.
Je kan toch minimaal even je PB beantwoorden of ben ik nou een van Mars of zo??????
Sorry dat het zo gaat is totaal niet mijn ding en ik had dit liever met PB gedaan maar volgens mij krijg ik dan geen antwoord