doe het niet met schijven voor opde slijptol dit gaat je anders zeeeeer veelgeld kosten voor het strak maken want je maakt het plaatwerk te warm en dan word het een golfplaat door de warmte die je inbremgt aan het plaat werk laat de bekende stukken en de slechte plekken die je hebt gevonden stralen door iemand die weet wat die doet auto voor de rest klaarmaken strakmaken polyester filler er over heen spuiten onverdunt ,goed schuren spuiten klaar
Het spijt me, maar dat is gewoon onzin. Ten eerste wordt de plaat niet te warm met de juiste schijf (waarvoor denk je dat dat soort schijven bestaan), het gaat niet "zeeeeeeer veel geld" kosten en een slechte plek laat je niet zomaar even stralen.
Stralen kan de aangewezen manier zijn bij een roestige body die volledig gedemonteerd is en waar ook dorpels en dergelijke meer worden vervangen. Anders gaat het straalmiddel ten eerste op verschillende plekken inkruipen en bovendien kan je met stralen net zo goed eindigen met een ruwere textuur op je blanke plaat (wat ook afhangt van de straler en het straalmiddel), in het slechtste geval zelfs met kromme plaat.
De aangewezen methode hangt dan ook oa. af van de staat van de auto, maar bij mij moet een auto al
flink slecht zijn om mij naar de straler te laten trekken.